Carolines 1 års fødselsdag + update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Maja_4000

Så kom min søde svigermor med vores kamera

Caroline blev 1 år i torsdags ! Vi fejrede hende dog weekenden inden ..
Lørdag var vi 17 og søndag 24 .. Mener jeg Så der var godt fyldt i vores lejlighed Det var så "kun" til boller og kage , så det hjalp jo lidt :b
Hun fik en del gaver - Har dog ikke fået taget billede af dem Men hun fik tøj () , IKEA legekøkken , mad , glas , grøntsager osv :b , gavekort til name it , 2 stk Fjällraven mini rygsæk (den ene har jeg byttet og købt tøj i stedet ) , stableklodser med dyr til , penge og nogle pixibøger

Torsdag blev hun fejret i vuggestuen og delte pølsehorn ud :b Og om aftenen kom mine forældre og lillebror og fik 3 retters menu

Hun vejer nu 10,5 kg og er 78 cm lang .. Hun går .. Altså sådan et par meter Men hun GÅR uden støtte ! Det er så vildt .. Desværre sætter hun sig ned hver gang hun ser kameraet Hehe .. Hun siger ikke noget endnu .. Jo , babylyde Og hun spiser stortset alt .. Selv oliven ;o Hun var lige begyndt at sove igennem .. Men nu driller tænderne hende .. Så det er ikke meget søvn det bliver til .. Til gengæld kan hun sove 5 timer i løbet af dagen Hun har 5 tænder og den 6. på vej

Nå .. Det var vidst det
Her er lige "lidt" billeder fra alle 3 dage hvor hun blev fejret (og af alle 4 lagkager Haha)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Så kom min søde svigermor med vores kamera

Caroline blev 1 år i torsdags ! Vi fejrede hende dog weekenden inden ..
Lørdag var vi 17 og søndag 24 .. Mener jeg Så der var godt fyldt i vores lejlighed Det var så "kun" til boller og kage , så det hjalp jo lidt :b
Hun fik en del gaver - Har dog ikke fået taget billede af dem Men hun fik tøj () , IKEA legekøkken , mad , glas , grøntsager osv :b , gavekort til name it , 2 stk Fjällraven mini rygsæk (den ene har jeg byttet og købt tøj i stedet ) , stableklodser med dyr til , penge og nogle pixibøger

Torsdag blev hun fejret i vuggestuen og delte pølsehorn ud :b Og om aftenen kom mine forældre og lillebror og fik 3 retters menu

Hun vejer nu 10,5 kg og er 78 cm lang .. Hun går .. Altså sådan et par meter Men hun GÅR uden støtte ! Det er så vildt .. Desværre sætter hun sig ned hver gang hun ser kameraet Hehe .. Hun siger ikke noget endnu .. Jo , babylyde Og hun spiser stortset alt .. Selv oliven ;o Hun var lige begyndt at sove igennem .. Men nu driller tænderne hende .. Så det er ikke meget søvn det bliver til .. Til gengæld kan hun sove 5 timer i løbet af dagen Hun har 5 tænder og den 6. på vej

Nå .. Det var vidst det
Her er lige "lidt" billeder fra alle 3 dage hvor hun blev fejret (og af alle 4 lagkager Haha)

STORT tillykke med hende

Hun er bare så lækker

Elsker det billede i barnevognen med pølsehornene til VS - hun kigger som om hun tænker "gad vide om der er NOK - vi er mange sultne børn - og de ser GOE ud" hihi

Flot hun selv går - og hvor er det bare TYPISK man ikke kan fange det på billede

Liva er begyndt at sige MOR - men NIKSEN om hun vil når jeg filmer

Anmeld

18. december 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

STORT tillykke med hende

Hun er bare så lækker

Elsker det billede i barnevognen med pølsehornene til VS - hun kigger som om hun tænker "gad vide om der er NOK - vi er mange sultne børn - og de ser GOE ud" hihi

Flot hun selv går - og hvor er det bare TYPISK man ikke kan fange det på billede

Liva er begyndt at sige MOR - men NIKSEN om hun vil når jeg filmer

Tak og tak

Ja , hun klamrede sig (så godt man nu kan med vanter på ) til posen hele vejen hen til vuggestuen :b Hehe .. Men hun eeelsker pølser , så hun ville nok gerne have beholdt dem selv

Årh .. Siger hun mor ?! Tror jeg tuder første gang Caroline gør det :b

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Tak og tak

Ja , hun klamrede sig (så godt man nu kan med vanter på ) til posen hele vejen hen til vuggestuen :b Hehe .. Men hun eeelsker pølser , så hun ville nok gerne have beholdt dem selv

hehe ja man kan godt se hun holder godt fast  det ville da også være synd at tabe dem

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Tak og tak

ja hun siger MOR  skal nok kæmpe videre med at få det på film - og det kommer fluks på jeg fanger det

Anmeld

18. december 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

ja hun siger MOR  skal nok kæmpe videre med at få det på film - og det kommer fluks på jeg fanger det

Ååårh .. Hvor sødt ! Håber du fanger det (;

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Ååårh .. Hvor sødt ! Håber du fanger det (;

bliver stædigt ved

hun har mormor og Casper lææænge....  SLYNGEL

Anmeld

18. december 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

bliver stædigt ved

hun har mormor og Casper lææænge....  SLYNGEL

Hehe

Er I startet i ny dp ? (:

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Hehe

Er I startet i ny dp ? (:

ja vi er startet - og indtil videre ånder alt fred og ro...

men problemerne starter jo også først når jeg går...

Men Liva er glad for den nye DP - hun har endda RØRT ved hende  så håber det går bedre når der er roen omkring hende

Anmeld

18. december 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

ja vi er startet - og indtil videre ånder alt fred og ro...

men problemerne starter jo også først når jeg går...

Men Liva er glad for den nye DP - hun har endda RØRT ved hende  så håber det går bedre når der er roen omkring hende

Det lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.