Amning vs. flaske (igen - til sammenligning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jeg ammer også fuldt ud Vi supplerede om aftenen en overgang, men det gider han sku ik spise mere.. haha!

SP har LIGE så lige været her - vi blev enige om at kører amningen til en 5-6 mdr, så starte grød op der, da han blir fint mæt og trives med min mælk!

Men jeg er ligesom dig - det er ikke en dans på roser, men det er en vane.. og nu er man jo så "tæt på mål".. hehe...

Puuh, det er "længe" hehe. I min verden i hvert fald

Men nu er jeg jo også lidt af en biologinørd, og tænker derfor, at de jo skal igang med fast føde og ikke kan leve evigt af vores mælk ;P 

Benjamin bliver også fint mæt af min mælk, men jeg starter nu stadig på grød/mos så snart han er klar til det Og så regner jeg med at amme ved siden af, så længe som det nu engang er nødvendigt.

For du har ret, det er en vane, og det er da også rigtig hyggeligt. Men er godt nok lidt træt af at have ondt i brystet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det lyder meget logisk Men det er vel også noget SP'en snakker om næsten gang!? Kunne jeg forestille mig.

Jeg er lige spændt på hvad hun siger, for jeg synes måske det er lidt underligt at malke ud for at komme det i grøden. Så giver det mere mening med MME'en. Men nu må vi se, hvad hun siger

Er helt sikker på I snakker grød jeg har fået rykket mit besøg til Naia bliver 6 måneder da jeg jo godt ved alt det med grød og opstart og jeg har jo kun 1 besøg tilbage da jeg er andengang fødende.

vi har ikke så mange besøg her i odense

Anmeld

22. december 2011

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Er helt sikker på I snakker grød jeg har fået rykket mit besøg til Naia bliver 6 måneder da jeg jo godt ved alt det med grød og opstart og jeg har jo kun 1 besøg tilbage da jeg er andengang fødende.

vi har ikke så mange besøg her i odense

Det kan jeg godt forstå du har gjort.

I Københavns kommune får man heller ikke så mange besøg som andengangs. Men det er selvfølgelig heller ikke lige så nødvendigt, kunne jeg forestille mig

Anmeld

22. december 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det kan jeg godt forstå du har gjort.

I Københavns kommune får man heller ikke så mange besøg som andengangs. Men det er selvfølgelig heller ikke lige så nødvendigt, kunne jeg forestille mig

Behovet er ikke lige så stot som første gang og der fik vi også flere besøg fordi jeg kun var 24 ikke at de holde øje med os, men det var et tilbud og hvem siger nej til at får målt, vejet og tjekket sin baby.

Denne gang bruger vi åbenhus igen (gjore jeg også med Nicklas) så der kan blive hold øje med hende vægt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.