Hvad skal i lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2009

Mormilla

I morgen skal vi til svigermor`s fødselsdag. Så det bliver hygge og noget godt mad
Søndag skal vi slappe af. Nok en tur i skoven, med bette mand og hundene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

malou

Victor og jeg skal til Hedehusene og besøge min mor´s ungdomsveninde som hun ikke har set i 20 år!! (hvof ved jeg ikke.. de blev uvenner dengang) Men hun ejer den dåbskjole jeg selv blev døbt i i 1975 og som hendes børn er døbt i plus hende selv så den er 60 år gammel. Jeg ringede til hende i sidste uge og hvor blev hun positivt overrasket!!!

Så ja turen går til Danmark på lørdag.. til hygge om gamle dage og masser af kaffe.... Dennis bliver hjemme... smiler... det pjat er ikke noget for ham!!

Søndag skal vi sætte tapet op i gangen så den også kan blive færdig!!!

knus malou

Anmeld

27. februar 2009

fam.4xc

I aften skal jeg være alene med pigerne mens Claes skal til Herre aften i min familie.... I morgen skal jeg jobbe fra 7-15 og så holder jeg ellers ferie hele næste uge... sgu ik meget jeg har været på job i feb Derefter skal vi hygge os samme alle sammen... Pigerne er lidt længere oppe om lørdagen.. Caroline får lov at se den nye serie kl dr1 kl 19.30 før hun kommer i seng
Og søndag skal vi en tur i city 2... Caroline og jeg har en fælles plan...; overtale farmand til en undulat

Anmeld

27. februar 2009

trunte89

Idag står på oprydning og rengørring.. Skal bare lige tage mig sammen.......

Imorgen aften er der dømt tøsehygge.. Vi er 6 piger fra 10. klasse som ses et par gange om året. Sidst var i sommers, så det bliver super godt at se dem alle igen.

Søndag skal vi til frokost hos min kærestes morfar og kone ( hvis mit hoved da holder til det).

Så der bliver nok at se til.

Anmeld

27. februar 2009

Becks

Idag skal jeg slappe af, er pænt træt... Er lige startet op fuldtid igen, efter 4 uger på deltid...

Imorgen tidlig og hele dagen, skal jeg passe 2 skønne piger... De er 13 og 8, jeg har passet dem siden den mindste blev født...

Søndag ved jeg ikke...

Knus og rigtig god weekend til jer alle

Anmeld

27. februar 2009

louisepigen23

Lørdag starter jeg med at gå på arbejde kl 5 og bliver så hentet af min mor og mormor kl 10. så tager vi op til min svigermor og henter alt det baby tøj og ting der står hos hende... så skal vi ellers hjem og gøre babys ting parat til han/hun kommer til verden... der er en masse tøj der skal vaskes og vil også have gjort tasken til sygehuset parat... altså alt det man kan gøre nu...

Søndag er det så arbejde igen kl 5 og så skal der nydes det lille stykke af weekenden jeg har tilbage, indtil mandag hvor jeg starter kl 5 igen....
puhh... travl weekend

håber i allesammen får en god weekend

Knus Louise

Anmeld

27. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
på arbejde Har virkelig ikke lyst, for jeg er simpelhen så træt som 10 alderdomshjem

Anmeld

28. februar 2009

SaNiNa

Miamaja skriver:

kikke hus.. det er da stort held og lykke med det. guldklumpen har haft feber igaar saa vi skal vaere hjemme..dejligt

De kun til leje... vi har valgt ikke at købe lige pt selvom vi rigtig gerne ville men vi vil lige se hvade der sker med priserne...

men det var et rigtig lækkert hus på 170m2 5 værelser og stor terasse og have...

Anmeld

28. februar 2009

Miamaja

Sanne skriver:

De kun til leje... vi har valgt ikke at købe lige pt selvom vi rigtig gerne ville men vi vil lige se hvade der sker med priserne...

men det var et rigtig lækkert hus på 170m2 5 værelser og stor terasse og have...

uha ja, det lyder rigtig laekkert med 5 vaerelser - det har vi ogsaa og det er bare skont at have plads til mandens kontor og et legevaerelse til den lille, saa vi er lidt fri for al det legetoj.

Anmeld

28. februar 2009

SaNiNa

Miamaja skriver:

uha ja, det lyder rigtig laekkert med 5 vaerelser - det har vi ogsaa og det er bare skont at have plads til mandens kontor og et legevaerelse til den lille, saa vi er lidt fri for al det legetoj.

håber osse rigtig meget at vi får det, da det bare var så lækkert og med masser af plads ingen under- overbo og med hele 2 indgang ja faktisk 4 for der var to døre ud til have/terasse osse...t

et rum til computer, printer og sådan noget vil vi rigtig gerne have og så et rum til tøj og alt det man ikke lige ved hvad man skal gøre med...

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.