Hvad skal i lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

SaNiNa

I dag starter vi med at tage ud og kigge på et hus, og så skal aftens ellers bruges på at hygge...

skal osse lige en tur på syghuset idag kl 13.30

Lørdag og søndag ja det bliver vel en rigtig weekende for vi har slet ingen planer... så vi skal sove længe (ja det så kl 8) og spille wii for burde få mit spil med posten i dag

så kan ikke sige vi skal lave det helt store...

Hvad med jer hvad skal i lave...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Janep

Vi ska til messe i dag sammen med min mor og hendes kæreste og så til babysvømning kl 5
Lørdag ska jeg og en veninde til tyskland og købe tøj
Og søndag ski vi bare lave ingenting

KramZ fra en meeget træt mor i dag ZZzz

Anmeld

27. februar 2009

Fam. Madsen

vores weekend skal bare stå på og passe og pleje vores søn og os selv, vi er nemlig alle 3 syge igen...

så det er hvad vores weekend skal stå på....

Anmeld

27. februar 2009

Diana...

Idag kommer vores sp for første gang og så skal vi et smut i skoven bagefter dejligt det savner jeg så der GLÆDER jeg mig til... I morgen og søndag må vi se til den tid vi tager det som det kommer...

Knus Diana

Anmeld

27. februar 2009

Mathilde

Spændende at I skal ud og kigge på hus

Vi skal flytte i vores helt ny istandsatte hus i weekenden, så det bliver bare rigtig dejligt og der bliver nok at se til... Heldigvis kommer min mor og lillebror og hjælper og vi har et par søde venner som også giver en hånd.
På søndag skal vi til barnedåb, så en travl weekend for os!

Knus Mathilde

Anmeld

27. februar 2009

JonTri

Jeg får besøg af en veninde og hendes lille pige i morgen...
Ellers står den vist bare på afslapning...

Anmeld

27. februar 2009

Camilla_a

Puha synes vi skal meget denne weekend, idag skal vi heldigvis ik så meget.
Lørdag skal vi til min lillesøsters 18års fødselsdag (føler mig gammel ved tanken om hun bliver 18 hehe) Søndag skal vi til fødselsdag hos drengenes kusine og hendes far, det skal vi kl 10, kl 13 skal vi hjem til min far og holde fødselsdag for mig og mine to små søstre. Puha, tror jeg kommer til at trænge til en weekend efter denne weekend hehe

Anmeld

27. februar 2009

LotteN

i aften får vi besøg af kærestens søster, hans far og kone til en gang aftensmad... imorgen skal jeg til floorballkamp hele dagen. så det bliver en dag uden Lærke og babysnak - glæder mig faktisk til lige og få en dag uden dette!
Søndag skal vi bare nyde hinanden og slappe af.. måske en tur på kræmmemarkede, bare for at lave noget sammen
rigtig god weekend til allesammen

Anmeld

27. februar 2009

Miamaja

I dag starter vi med at tage ud og kigge på et hus, og så skal aftens ellers bruges på at hygge...

skal osse lige en tur på syghuset idag kl 13.30

Lørdag og søndag ja det bliver vel en rigtig weekende for vi har slet ingen planer... så vi skal sove længe (ja det så kl 8) og spille wii for burde få mit spil med posten i dag

så kan ikke sige vi skal lave det helt store...

Hvad med jer hvad skal i lave...

Sanne

kikke hus.. det er da stort held og lykke med det. guldklumpen har haft feber igaar saa vi skal vaere hjemme..dejligt

Anmeld

27. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min dejlige kæreste er hos mig i weekenden og 10 dage frem (han bor i Stockholm indtil april hvor han endelig flytter herned) og i aften skal jeg være med som gæstesolist i et band som skal spille temasange fra TV-serier, så han skal med og heppe :-) Resten af weekenden skal gå med at pleje tømmermænd og søndag skal vi så stå for fællesspisning her på kollegiegangen - menuen står på hotdogs :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.