babymus77 skriver:
Søde dig vigtig du taler med nogen om det!! Evt læge ved dit næste besøg, så de kan holde øje med at du ikke får en fødsels depression!! Sender dig nogle glædelses tanker og ønsker dig og familien og lille bebs en fantastisk jul;-)) knus
Nu er det med fødselsdepression nævnt før også. Vil dog sige at jeg ikke overhovedet tror jeg vil udvikle det.
Jeg har på fornemmelsen at de her følelser skyldes at jeg har været så syg siden jeg blev gravid, så har ikke følt noget glæde ved det overhovedet. Det har været et stort ønske at blive gravid, men nu hvor det så sker så er det så meget sværere at forholde sig til det hele.
Vil starte med at tage en snak med manden efter jul. så ved han det, og så ser jeg om det hjælper. føler jeg behov så må jeg som du nævner gå til læge eller jordmoder.
Oplever at jeg bliver irriteret på folk som siger, åh og uh er det ikke dejligt at ære gravid, og du går en dejlig tid i møde og så videre. For man står bare der og nikker og siger ja det er så skønt, selv om man føler noget helt andet.
Anmeld