Min første fødsel - kort opdatering fb senere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

4kløver

Stort tillykke med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Tillykke med jeres STORE guldklump!!

Anmeld

18. december 2011

Bebsen

Tusinde gange tillykke med bassen :-DKan tydeligt huske at jeg efter min fødsel også tænkte at man burde få tilbudt krisepsykolog efter en fødsel - jeg syns det var en rigtig hård oplevelse at føde, jeg havde ellers glædet mig meget!Tror du kan finde min fb ved at trykke på mit navn, da jeg skrev den havde jeg slet ikke bearbejdet oplevelsen, det har jeg idag, og sku jeg skrive en ny fb tror jeg den ville lyde meget anderledes :-)

Anmeld

18. december 2011

Saram

Kæmpe stort tillykke med bassen !

Og så lige et kærligt kram og en sød tanke herfra.

Anmeld

18. december 2011

Janni.

Tillykke med ham, håber du snart er helt ovenpå igen. 

Anmeld

21. december 2011

Moms

Bebsen skriver:

Tusinde gange tillykke med bassen :-DKan tydeligt huske at jeg efter min fødsel også tænkte at man burde få tilbudt krisepsykolog efter en fødsel - jeg syns det var en rigtig hård oplevelse at føde, jeg havde ellers glædet mig meget!Tror du kan finde min fb ved at trykke på mit navn, da jeg skrev den havde jeg slet ikke bearbejdet oplevelsen, det har jeg idag, og sku jeg skrive en ny fb tror jeg den ville lyde meget anderledes :-)

Hej  - undskyld det sene svar.

Det var rart at læse din fb.

Moms

Anmeld

21. december 2011

Moms

Hej til alle jer, der har svaret.

Tak for jeres svar og opmuntring.

Tiden flyver jo afsted.

Vi døjer lidt med amningen og tiden går med at amme, give flaske, sørge for at få sovet og kun småting ved siden af.

Vi holder skruen i vandet og jeg er taknemmelig for, at min man kan gå direkte på juleferie efter endt barsel, så vi er to et stykke tid endnu.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.