Min første fødsel - kort opdatering fb senere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Moms

I mandags fødte jeg vores vidunderlige dreng og vi er hjemvendt fra hospitalet i dag lørdag.

Jeg fik regelmæssige véer fredag aften og fødte mandag morgen. Havde pressevéer i 2½ time og fik en 3. grads bristning.

Det var en meget lang, smerteful og surrealistisk oplevelse. Jeg fik akkupunktur og BISTIK  for første og SIDSTE gang og en lille "cocktail" i forbindelse med vehæmmende medicin og en tur på barselsgangen for at sove, men ellers ikke noget smertestillende.  

Jeg fødte en stor basse på knap 4,5 kg, som tabte sig lynhurtigt, så vi har været indlagt så længe fordi vi ventede på min mælkeproduktion gik igang.

Jeg håber aldrig, jeg får brug for brystpumpe igen

Jeg er psykisk ovenvande men er ret følsom. Glæder mig til at snakke fødslen igennem med jordmoderen. Tænker lidt at man også burde tilbyde krisepsykologer til kvinder, der har født.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

B&J

Stort tillykke med jeres lille dreng håber du kommer over det væreste og vil have en lille ny engang i fremtiden

Anmeld

17. december 2011

Nessie

Stort tillykke med med jeres lille dreng

Trist at det skulle være en langvarig og smertefuld affære, men dejligt at du trods alt er ovenpå.

Anmeld

17. december 2011

CamillaSoefelt

Moms skriver:

I mandags fødte jeg vores vidunderlige dreng og vi er hjemvendt fra hospitalet i dag lørdag.

Jeg fik regelmæssige véer fredag aften og fødte mandag morgen. Havde pressevéer i 2½ time og fik en 3. grads bristning.

Det var en meget lang, smerteful og surrealistisk oplevelse. Jeg fik akkupunktur og BISTIK  for første og SIDSTE gang og en lille "cocktail" i forbindelse med vehæmmende medicin og en tur på barselsgangen for at sove, men ellers ikke noget smertestillende.  

Jeg fødte en stor basse på knap 4,5 kg, som tabte sig lynhurtigt, så vi har været indlagt så længe fordi vi ventede på min mælkeproduktion gik igang.

Jeg er psykisk ovenvande men er ret følsom. Glæder mig til at snakke fødslen igennem med jordmoderen. Tænker lidt at man også burde tilbyde krisepsykologer til kvinder, der har født.

Moms

Mange gange tillykke

Anmeld

17. december 2011

Isabeau

Tillykke med vidunderet Ked af oplevelsen, du måtte igennem.  

Anmeld

17. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med jeres dreng

Anmeld

18. december 2011

Henriette Aaby

Stort tillykke med den store dreng. Det lyder til at være en rigtig hård omgang du har været igennem. Igen stort tillykke

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

18. december 2011

M (:

Moms skriver:

Moms

Stort tillykke med din store dreng, og håber i alle har det godt trods den hårde start. 

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Stort tillykke med ham. Sikke en omgang 

Anmeld

18. december 2011

Benjamins'mor

Tillykke med guldet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.