Vi skal flytte :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Drømme

LunaLykke skriver:

Tillykke! Hvor er det bare godt for jer!

Så kan du vel også føde hjemme, som du gerne vil?

Jo, vi har i hvert fald pladsen til det nu

Skal bare lige høre fra jordemoderen, at jeg må, men tror at jeg som udgangspunkt kommer til at føde hjemme nu Nej, hvor jeg glæder mig

Så skal fødekaret bare bestilles, haha

Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

An&Jo

Drømme skriver:

Puuuha, stress

Håber på det bliver et godt svar på mandag så, så det hele lykkes Vi har gået i 3-4 uger nu og ventet på svar fra denne, men det skyldes at udlejeren ikke ville udleje det til nogen før køkkenet er sat op - og det er det først i dag, så det er virkelig også været en hård tid

Vi har heldigvis ikke noget at skulle opsige når nu vi bor ved mine svigerforældre. Det er rart

jaa, stress.. meen det går nok.. begge lejlighedskontorer ligger her i byen, så kan gå fra det ene til det andet, med henholdsvis kontrakt og opsigelse, så det er bare fedt..

det er dejligt nemt når der ikke er noget der skal opsiges, og ville ønske jeg ikke skulle det, men glæder mig også bare rgitig meget til at flytte herfra

Anmeld

17. december 2011

Drømme

An&Jo skriver:

jaa, stress.. meen det går nok.. begge lejlighedskontorer ligger her i byen, så kan gå fra det ene til det andet, med henholdsvis kontrakt og opsigelse, så det er bare fedt..

det er dejligt nemt når der ikke er noget der skal opsiges, og ville ønske jeg ikke skulle det, men glæder mig også bare rgitig meget til at flytte herfra

Åh hvor rart, så er det da heldigvis til at overskue, så der ikke opstår yderligere stress over om det hele mon når frem til tiden

Forståeligt - er man først opsat på at flytte, så må det gerne ske hurtigt

Anmeld

17. december 2011

An&Jo

Drømme skriver:

Åh hvor rart, så er det da heldigvis til at overskue, så der ikke opstår yderligere stress over om det hele mon når frem til tiden

Forståeligt - er man først opsat på at flytte, så må det gerne ske hurtigt

ja præcis..

men har kun 6 ugers opsigelse her, og hvis jeg ville kunne jeg helt sikkert godt slippe ud af kontrakten før tid, for ventelisten herud til er meeeega lang..

Anmeld

17. december 2011

Drømme

An&Jo skriver:

ja præcis..

men har kun 6 ugers opsigelse her, og hvis jeg ville kunne jeg helt sikkert godt slippe ud af kontrakten før tid, for ventelisten herud til er meeeega lang..

Det er jo bare fedt

Så mangler der bare det "ja" til, at det er jer der får det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.