Vi skal flytte :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Drømme

Endelig !

Siden i sommers har vi ledt efter vores eget, imens vi har boet hos min svigerfamilie, men nu har kæresten og jeg ENDELIG fundet vores eget sted

Et-plans hus i en lille by, overfor skov og ca. 1½ km fra strand Fire værelser, nyrenoveret og med plads til min hund

Vi skal flytte i januar, får nok nøglen den 31/12 eller den 1/1 og jeg glæder mig FOR VILDT Ud af 30 ansøgere er det OS der bliver valgt - OS (det er privat udlejer)

Jeg har nogle skønne svigerforældre, men vi er så småt ved at gå hinanden på nerverne, så det er virkelig på tide, vi finder vores eget sted. Og så kan jeg gå igang med at ordne børneværelse mv. - går på barsel midt i januar

Åh, altså, jeg er bare så glad.

Og endnu bedre - jeg kan komme til at føde hjemme hvis jordemoderen siger god for det

Så nu skal vi lige have læst lejekontrakten igennem, så skal den underskrives (hvis vi er enige i hvad der står, selvfølgelig ) og så flytter vi snart

Jeg ville ikke så meget andet end bare lige at dele min glæde med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

CamillaSoefelt

Drømme skriver:

Endelig !

Siden i sommers har vi ledt efter vores eget, imens vi har boet hos min svigerfamilie, men nu har kæresten og jeg ENDELIG fundet vores eget sted

Et-plans hus i en lille by, overfor skov og ca. 1½ km fra strand Fire værelser, nyrenoveret og med plads til min hund

Vi skal flytte i januar, får nok nøglen den 31/12 eller den 1/1 og jeg glæder mig FOR VILDT Ud af 30 ansøgere er det OS der bliver valgt - OS (det er privat udlejer)

Jeg har nogle skønne svigerforældre, men vi er så småt ved at gå hinanden på nerverne, så det er virkelig på tide, vi finder vores eget sted. Og så kan jeg gå igang med at ordne børneværelse mv. - går på barsel midt i januar

Åh, altså, jeg er bare så glad.

Og endnu bedre - jeg kan komme til at føde hjemme hvis jordemoderen siger god for det

Så nu skal vi lige have læst lejekontrakten igennem, så skal den underskrives (hvis vi er enige i hvad der står, selvfølgelig ) og så flytter vi snart

Jeg ville ikke så meget andet end bare lige at dele min glæde med jer

Tillykke med det:-). Super skønt for Jer;0)

Anmeld

17. december 2011

An&Jo

hvor er det fedt for jer..

her går jeg selv og tripper for at få afvide om vi skal flytte og eventuelt hvornår.. men håber på at få det rækkehus jeg har været ude og kigge på og så skal vi flytte mellem den 15 januar og den 1 februar..

håber kontrakten lever op til jeres krav..

Anmeld

17. december 2011

MorTilEn2013Dreng

det er bare så fedt søde.. endelig får i jeres eget fantatisk.. og tillykke med det nye hus

Anmeld

17. december 2011

Drømme

An&Jo skriver:

hvor er det fedt for jer..

her går jeg selv og tripper for at få afvide om vi skal flytte og eventuelt hvornår.. men håber på at få det rækkehus jeg har været ude og kigge på og så skal vi flytte mellem den 15 januar og den 1 februar..

håber kontrakten lever op til jeres krav..

Det er simpelthen så nervepirrende når man ikke ved noget !

Håber I snart får svar

Det tror jeg den gør, i hvert fald af det jeg har set indtil videre

Anmeld

17. december 2011

Drømme

CamillaSoefelt skriver:

Tillykke med det:-). Super skønt for Jer;0)

Tak

Anmeld

17. december 2011

Drømme

Malou&Anders skriver:

det er bare så fedt søde.. endelig får i jeres eget fantatisk.. og tillykke med det nye hus

Tak søde

Det er simpelthen bare lykke Hehe..

Anmeld

17. december 2011

An&Jo

Drømme skriver:

Det er simpelthen så nervepirrende når man ikke ved noget !

Håber I snart får svar

Det tror jeg den gør, i hvert fald af det jeg har set indtil videre

det er vildt nervepirrende, men får svar senest mandag.. men skal så også sige den op vi bor i nu senest tirsdag hvis det er.. så har lidt halv travlt.. haha

Anmeld

17. december 2011

lycly

Tillykke! Hvor er det bare godt for jer!

Så kan du vel også føde hjemme, som du gerne vil?

Anmeld

17. december 2011

Drømme

An&Jo skriver:

det er vildt nervepirrende, men får svar senest mandag.. men skal så også sige den op vi bor i nu senest tirsdag hvis det er.. så har lidt halv travlt.. haha

Puuuha, stress

Håber på det bliver et godt svar på mandag så, så det hele lykkes Vi har gået i 3-4 uger nu og ventet på svar fra denne, men det skyldes at udlejeren ikke ville udleje det til nogen før køkkenet er sat op - og det er det først i dag, så det er virkelig også været en hård tid

Vi har heldigvis ikke noget at skulle opsige når nu vi bor ved mine svigerforældre. Det er rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.