kan hun tage skade??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

tioyv

Ditte_Marie skriver:

Haha - det skal hun nok komme til Det kan være at hun har arvet mors fodboldben

Det kan dog være mega ubehageligt.. og man kan jo ikke lige bede dem om at holde op..

det håber jeg hun har 

hehe nej det er svært lige og sige stop.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Clisolka

tioyv skriver:

sagen er den at jeg har fået influenza IGEN  er 3 gang i min graviditet, er 26+6 i dag, denne gang er det dog værre end de sidste 2 gange, hoster som en sindsyg, hoster så meget at jeg kaster op af det ( undskyld detaljerne) tænker om prinsessen i maven kan tage skade af at jeg hoster så meget..??

kram Bettina

Din hoste kan hun skam ikke tage skade af - hun gemmer sig godt og grundigt i din mavse  Jeg startede også med en gevaldig omgang hoste i min graviditet, og en omgang influenza. Til NF havde jeg en grim hoste - Isabella sprællede godt og grundigt 

Anmeld

17. december 2011

Mor til Frederic og Freya

tioyv skriver:

tak for svar.

øv med alt det sygdom 

har læst mig til at for babyen i maven føles det som bølgeskvulp i et badekar, så må være en søstærk baby der kommer ud

er også bare så træt af hoste og snot efterhånden... De tabte kg er stadig ikke kommet retur - øv...

Ved ikke om ens imun er svagere under graviditet, for plejer bare aldrig at være syg og syntes bare jeg skraber alt, men har så også en dreng på over 3 der går i bh og han er kronisk bh snottet...

Ja de siger jo at de børn der bliver 'motioneret' godt inde i maven ikke for problemer med ørerne - noget med trykket i ørene mm.

Anmeld

17. december 2011

tioyv

Mor til Frederic skriver:

er også bare så træt af hoste og snot efterhånden... De tabte kg er stadig ikke kommet retur - øv...

Ved ikke om ens imun er svagere under graviditet, for plejer bare aldrig at være syg og syntes bare jeg skraber alt, men har så også en dreng på over 3 der går i bh og han er kronisk bh snottet...

Ja de siger jo at de børn der bliver 'motioneret' godt inde i maven ikke for problemer med ørerne - noget med trykket i ørene mm.

har læst at i starten at graviditeten er immunforsvaret svagere end normalt, men at det skulle opbygge sig selv igen senere..

men syns nu mit er LANG tid om og komme tilbage til normalen  igen...

håber jeg er rigtigt, så får man da noget positivt ud at alt det hosten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.