kan hun tage skade??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. december 2011

tioyv

sagen er den at jeg har fået influenza IGEN  er 3 gang i min graviditet, er 26+6 i dag, denne gang er det dog værre end de sidste 2 gange, hoster som en sindsyg, hoster så meget at jeg kaster op af det ( undskyld detaljerne) tænker om prinsessen i maven kan tage skade af at jeg hoster så meget..??

kram Bettina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

lilledittemor

tioyv skriver:

sagen er den at jeg har fået influenza IGEN  er 3 gang i min graviditet, er 26+6 i dag, denne gang er det dog værre end de sidste 2 gange, hoster som en sindsyg, hoster så meget at jeg kaster op af det ( undskyld detaljerne) tænker om prinsessen i maven kan tage skade af at jeg hoster så meget..??

kram Bettina

Øv hvor surt

Jeg er helt sikker på at hun ikke tager skade - der er jo mange der kaster rigtig meget op i løbet af deres graviditet..

Det eneste der nok kan ske ved det, er at du bliver øm af al den hoste..

God bedring

Anmeld

17. december 2011

tioyv

Ditte_Marie skriver:

Øv hvor surt

Jeg er helt sikker på at hun ikke tager skade - der er jo mange der kaster rigtig meget op i løbet af deres graviditet..

Det eneste der nok kan ske ved det, er at du bliver øm af al den hoste..

God bedring

tak

kan ihvertfald mærke mine mavemuskler igen... hehe

Anmeld

17. december 2011

lilledittemor

tioyv skriver:

tak

kan ihvertfald mærke mine mavemuskler igen... hehe

Så lidt

Hehe, bare vent til hun bliver endnu større - så kan du også mærke dine ribben, fordi hun hele tiden skubber til dem

Anmeld

17. december 2011

tioyv

Ditte_Marie skriver:

Så lidt

Hehe, bare vent til hun bliver endnu større - så kan du også mærke dine ribben, fordi hun hele tiden skubber til dem

kan ikk vente

Anmeld

17. december 2011

lilledittemor

tioyv skriver:

kan ikk vente

Haha

Anmeld

17. december 2011

tioyv

Ditte_Marie skriver:

Haha

min mor har sagt at hun håber at hun sparker mine ribben i smader for så kunne jeg se hvordan det var var vist en lille karatebaby da jeg lå i min mors mave 

skulle jo øve mig, har spillet fodbold i 20 år..

Anmeld

17. december 2011

Mor til Frederic og Freya

tioyv skriver:

kram Bettina

Jeg er selv i uge 22 og har stort set været syg siden jag var 8-9 uger henne, hvor jeg started med en omgang roskildesyge agtig i 5 dage - har siden hostet og det eneste egen læge kan gøre er at give mig hoste saft, da der intet er at høre på lunger mm.

Var også bange for at alle de mdr med hoste skader hende, men hun trives stille og roligt. Hun er ikke jorden's største, men hun er fin.

Anmeld

17. december 2011

tioyv

Mor til Frederic skriver:

Jeg er selv i uge 22 og har stort set været syg siden jag var 8-9 uger henne, hvor jeg started med en omgang roskildesyge agtig i 5 dage - har siden hostet og det eneste egen læge kan gøre er at give mig hoste saft, da der intet er at høre på lunger mm.

Var også bange for at alle de mdr med hoste skader hende, men hun trives stille og roligt. Hun er ikke jorden's største, men hun er fin.

tak for svar.

øv med alt det sygdom 

har læst mig til at for babyen i maven føles det som bølgeskvulp i et badekar, så må være en søstærk baby der kommer ud

Anmeld

17. december 2011

lilledittemor

tioyv skriver:

min mor har sagt at hun håber at hun sparker mine ribben i smader for så kunne jeg se hvordan det var var vist en lille karatebaby da jeg lå i min mors mave 

skulle jo øve mig, har spillet fodbold i 20 år..

Haha - det skal hun nok komme til Det kan være at hun har arvet mors fodboldben

Det kan dog være mega ubehageligt.. og man kan jo ikke lige bede dem om at holde op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.