Vores ven er da helt forward in da shoes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2009

birgittemarie

Harh HAHAH HARH!! Åååh, jeg er så lykkelig over, at I har opdaget ham.
Jeg så ham for første gang i et eller andet mærkeligt show på tv dk på et tidspunkt, det handlede om, hvordan en rigtig mand skulle være.

Siden faldt jeg over et wrestling program på DR 2, hvor han var med som prospect og man fulgte ham lidt mere intensivt. Han har vitterligt INGEN hjerne. Undskyld Sidney Lee, hvis du følger med på baby.dk, men det er altså et faktum.
Han forklarede, at han havde taget sit navn, fordi det skulle lyde lige som Bruce Lee og det sad han så gravalvorligt og forklarede, så man virkelig kunne forstå denne dybe metafor.

Derefter så jeg samtlige wrestling programmer bare for at sidde og forbløffes over ham.

Han forekommer mig altså sådan lidt uhyggelig. Jeg synes, han har sådan nogle morderiske, kolde øjne... Under alle omstændigheder er han virkeligt KLÆG! Det er en rigtig rammende betegnelse for ham.

HAHAHAHAHAHAH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

birgittemarie

Jaaahrmen! Nu har jeg lige set ham i Dagens Mand og der er han sgu helt charmerende i sammenligning med, hvordan jeg ellers har set ham.

Prøv lige at se dette Sidney Lee mix:

http://www.youtube.com/watch?v=7kgZAVWndx0&feature=related

Ha ha ha ha ha ha ha ha WUUUHUUUUU Sidney Lee

Anmeld

27. februar 2009

Astrid P

birgittemarie skriver:

Harh HAHAH HARH!! Åååh, jeg er så lykkelig over, at I har opdaget ham.
Jeg så ham for første gang i et eller andet mærkeligt show på tv dk på et tidspunkt, det handlede om, hvordan en rigtig mand skulle være.

Siden faldt jeg over et wrestling program på DR 2, hvor han var med som prospect og man fulgte ham lidt mere intensivt. Han har vitterligt INGEN hjerne. Undskyld Sidney Lee, hvis du følger med på baby.dk, men det er altså et faktum.
Han forklarede, at han havde taget sit navn, fordi det skulle lyde lige som Bruce Lee og det sad han så gravalvorligt og forklarede, så man virkelig kunne forstå denne dybe metafor.

Derefter så jeg samtlige wrestling programmer bare for at sidde og forbløffes over ham.

Han forekommer mig altså sådan lidt uhyggelig. Jeg synes, han har sådan nogle morderiske, kolde øjne... Under alle omstændigheder er han virkeligt KLÆG! Det er en rigtig rammende betegnelse for ham.

HAHAHAHAHAHAH

BM, han var så mega nasty i det der program 'Hvad kvinder vil have'... ØV, og han er da mindst lige så nasty nu!

Bwadr!!!

Anmeld

27. februar 2009

ivfmarie

jamen.. kan nogen dog fortælle mig hvorfor dette klæge stykke wannabe mandfolk pludselig er allover?

Anmeld

27. februar 2009

Tynen

Det er det de unge vil ha´, Fiv!

Anmeld

27. februar 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Det er det de unge vil ha´, Fiv!

Hvorfor gav 16 ud af 20 ungmøer ham så "the bad buzz" forleden aften??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.