Så har jeg taget en ny test idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Pige1984

Hej, så har jeg taget en test igen idag, jeg synes den bliver en smulle mere tydlig, memn hvad siger i?

Jeg er faktisk også lidt i tvivl om hvor langt jeg er for sidste måned var min mens 2-3 dage forsinket. Normalt er min cyklus på 28 dage. Men havde positiv ÆL den 6 december.

Billede fra idag:

http://www.min-mave.dk/debat/onsker-graviditet/thread-2243140.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

babymus77

Jeg har ligesom dig testet længe inden jeg blev gravid, og min blev hurtig meget positiv ingen fejl at tá da jeg var der 4+0 og frem;-)) syns du sku ifremer en clear blue digital der er hurtig sikker svar:-) syns man kan ane en streg mere... Men i stedet for at gætte og gætte så tá en clear blue;-))

Anmeld

17. december 2011

Mira0911

Måske det er mig som er blind? Kan ikke se streg nr. to...
Jeg kan varmt anbefale Clearblue graviditets teste... Jeg testede positivt med denne da jeg var 3+4...

Anmeld

17. december 2011

Gaia

Jeg vile også bruge clearblue  

Anmeld

17. december 2011

Pige1984

Jeg skal ringe til min gynækolog på mandag for de lukker tirsdag og hvis jeg er gravid så skal jeg i progesteron behandling og tror hun tager en graviditets test og scanner mig men der er lang tid til mandag. Jeg har ikke rigtig råd til en clear blue test  

Men har en af de test man køber i brugsen ikke valmed men de andre. Den tager jeg i morgen.

Anmeld

17. december 2011

hekran

Jeg kan altså sagtens se to streger!

Anmeld

17. december 2011

Kløver

Pige1984 skriver:

Hej, så har jeg taget en test igen idag, jeg synes den bliver en smulle mere tydlig, memn hvad siger i?

Jeg er faktisk også lidt i tvivl om hvor langt jeg er for sidste måned var min mens 2-3 dage forsinket. Normalt er min cyklus på 28 dage. Men havde positiv ÆL den 6 december.

Billede fra idag:

http://www.min-mave.dk/debat/onsker-graviditet/thread-2243140.htm

Jeg kan kun se en streg, synes den ser meget negativ ud, men så længe siden er æl jo heller ikke, så kan jo være den ændrer sig i løbet af den næste uges tid, kan godt anbefale at bruge valmed eller endnu bedre den digitale, der er man ikke i tvivl om resultatet

Anmeld

17. december 2011

Benjamins'mor

Jeg kan nu også kun se en.

Anmeld

17. december 2011

snart mor til 2

jeg kan helle ik se nr 2 er ked af og sige det 

Anmeld

17. december 2011

Humlebien

Kan uden problemer se to streger på det nedereste billede

Ville teste i morgen og se hvad den siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.