Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Toshiba skriver: weee SKYND dig hjem og opdatere og skynd dig at tisse *GG*
weee SKYND dig hjem og opdatere og skynd dig at tisse *GG*
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Tror det ender med jeg må låne deres toilet haha.. Opdaterer så snart jeg er hjemme igen
Tror det ender med jeg må låne deres toilet haha.. Opdaterer så snart jeg er hjemme igen
hehe ja du kan nok ikke holde det ret meget længere.. det hjælper jo ikke ligefrem at de presser på maven *GG*
Toshiba skriver: hehe ja du kan nok ikke holde det ret meget længere.. det hjælper jo ikke ligefrem at de presser på maven *GG*
Toshiba skriver: jeg er toootal dårlig til at gætte - så det gør jeg ikk... har du selv en ide??? det plejer tit være rigtigt
jeg er toootal dårlig til at gætte - så det gør jeg ikk...
har du selv en ide??? det plejer tit være rigtigt
babymus77 skriver: Uhh ret svært men kan godt forstå du er spændt;-) jeg kan næsten heller ikke vente til det bliver min tur;-))) krydser for det må blive det du ønsker;-) glæder mig til Update;-))
Uhh ret svært men kan godt forstå du er spændt;-) jeg kan næsten heller ikke vente til det bliver min tur;-))) krydser for det må blive det du ønsker;-) glæder mig til Update;-))
Tillykke med drengen!!!
Som overskriften lyder, hvilket køn tror i så der gemmer sig i min mave? Har desværre kun mit profilbillede i kan kigge på, da iphone ikke vil lægge billeder ind :/Jeg skal til en kønsscanning kl 9.45 idag, og opdaterer selvfølgelig hvad kønnet er senere
Hm, har slet ingen fornemmelse.. Det er lidt svært.. En dreng måske?
pemiro skriver: Vi skal have en lille dreng jubiii
Vi skal have en lille dreng jubiii
Haha, hvor er jeg dygtig til at gætte - burde måske lige have læst tråden først!
Men stort tillykke med lillemanden - så fik du jo ret!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128