Hvilket køn tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. december 2011

pemiro

Som overskriften lyder, hvilket køn tror i så der gemmer sig i min mave? Har desværre kun mit profilbillede i kan kigge på, da iphone ikke vil lægge billeder ind :/

Jeg skal til en kønsscanning kl 9.45 idag, og opdaterer selvfølgelig hvad kønnet er senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Toshiba

pemiro skriver:

Som overskriften lyder, hvilket køn tror i så der gemmer sig i min mave? Har desværre kun mit profilbillede i kan kigge på, da iphone ikke vil lægge billeder ind :/

Jeg skal til en kønsscanning kl 9.45 idag, og opdaterer selvfølgelig hvad kønnet er senere

jeg er toootal dårlig til at gætte - så det gør jeg ikk...

har du selv en ide??? det plejer tit være rigtigt

Anmeld

17. december 2011

pemiro

Toshiba skriver:

jeg er toootal dårlig til at gætte - så det gør jeg ikk...

har du selv en ide??? det plejer tit være rigtigt

Jeg vil rigtig gerne have en pige, men har en mavefornemmelse der siger en dreng.. Så er spændt på hvad det bliver
Og mine kære hormoner kører på højtryk og fortæller mig at den ikke lever, alt er galt osv osv.. (gør de altid nogle dage inden jeg skal noget) Så glæder mig bare til at se den lille bens snart

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

Jeg vil rigtig gerne have en pige, men har en mavefornemmelse der siger en dreng.. Så er spændt på hvad det bliver
Og mine kære hormoner kører på højtryk og fortæller mig at den ikke lever, alt er galt osv osv.. (gør de altid nogle dage inden jeg skal noget) Så glæder mig bare til at se den lille bens snart

jeg ønskede mig BRÆNDENDE en pige, da min familie (åbenbart) KUN kan lave drenge *GG* Det har kun været drenge i nærmeste familie siden jeg blev født, for nu 32 år siden.

Og det var ski en pige

Så jeg har én af hver køn

Anmeld

17. december 2011

pemiro

Toshiba skriver:

jeg ønskede mig BRÆNDENDE en pige, da min familie KUN (åbenbart) kan lave drenge *GG* Det har kun været drenge i nærmeste familie siden jeg blev født, for nu 32 år siden.

Og det var ski en pige

Så jeg har én af hver køn

Ej hvor fedt.. Det er også bare drømmen at få en af hver her.. Ved godt man bliver glad uanset køn hehe..

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

pemiro skriver:

Ej hvor fedt.. Det er også bare drømmen at få en af hver her.. Ved godt man bliver glad uanset køn hehe..

selvfølgelig gør man det

Men vil da gerne indrømme - jeg ville have blevet "skuffet" hvis det var en dreng -. ALT i mig sagde pige - og have kun pigenavn osv - selv min mor havde købt pige ting - så var da lidt "presset" *GGGGG*

Men efter "chokket" havde en dreng været PRÆCIS ligeså ønsket som en pige

Anmeld

17. december 2011

pemiro

Toshiba skriver:

selvfølgelig gør man det

Men vil da gerne indrømme - jeg ville have blevet "skuffet" hvis det var en dreng -. ALT i mig sagde pige - og have kun pigenavn osv - selv min mor havde købt pige ting - så var da lidt "presset" *GGGGG*

Men efter "chokket" havde en dreng været PRÆCIS ligeså ønsket som en pige

Jeg tror også jeg får det lidt underligt hvis der bliver sagt det er en pige, fordi alt i mig siger dreng... Men begge køn er helt velkomne

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

pemiro skriver:

Jeg tror også jeg får det lidt underligt hvis der bliver sagt det er en pige, fordi alt i mig siger dreng... Men begge køn er helt velkomne

så tror jeg det er en dreng

ihhh bliver spændende at høre update

Anmeld

17. december 2011

pemiro

Toshiba skriver:

så tror jeg det er en dreng

ihhh bliver spændende at høre update

Jaa jeg er så spændt.. Og de fortalte mig det var godt ikke st tisse to timer inden.. Så nu kan jeg ikke tisse her til morgen :/ er ved at sprænge haha, meeen så håber jeg bare at det gør at de endnu bedre kan se bebs derinde

Kun en time og et kvarter endnu.. Jubiii

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

pemiro skriver:

Jaa jeg er så spændt.. Og de fortalte mig det var godt ikke st tisse to timer inden.. Så nu kan jeg ikke tisse her til morgen :/ er ved at sprænge haha, meeen så håber jeg bare at det gør at de endnu bedre kan se bebs derinde

Kun en time og et kvarter endnu.. Jubiii

weee SKYND dig hjem og opdatere  og skynd dig at tisse *GG*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.