Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Humlebien skriver: Nå nu er jeg da ikke i tvivl mere JUBIII Se den her
Nå nu er jeg da ikke i tvivl mere JUBIII
Se den her
Tillykke dejlig gave lige op til jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anja89 skriver: kan ikke se nogle streg på den fra igår Men den fra idag kan jeg ane en meget sag streg
kan ikke se nogle streg på den fra igår Men den fra idag kan jeg ane en meget sag streg
Synes du stregen på billedet, i mit indlæg længere nede på side 1, er svag? skal bare lige være med på hvilken streg, vi snakker om
Humlebien skriver: Synes du stregen på billedet, i mit indlæg længere nede på side 1, er svag? skal bare lige være med på hvilken streg, vi snakker om
Havde ikke set det sidste billed før jeg skrev første gang men det sidste er der ingen tvivl om
Humlebien skriver: Hej Jeg skriver, fordi jeg har en positiv graviditetstest Jeg tog en i går og så en igen i dag jeg synes den er mere positiv i dag, men er ikke sikker.. Vil I vurdere den for mig?? Den første er fra i går og den anden fra i dag
Hej
Jeg skriver, fordi jeg har en positiv graviditetstest
Jeg tog en i går og så en igen i dag jeg synes den er mere positiv i dag, men er ikke sikker.. Vil I vurdere den for mig??
Den første er fra i går og den anden fra i dag
Tillykke du skal være moar
Hold da fast.. den der havde jeg ikke set ... Ja i guder den er posetiv! Grats.. igen igen..
TILLYKKE ingen tvivl om sidste billede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128