Bør jeg ringe til akutklinikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Risen

Honey<3 skriver:

Øv!!
Har jo set dig skrive debatter imod hvor meget du ønsker at skulle være mor, så jeg håber og krydser alt hvad jeg overhovedet kan, for du din baby klare den!!

Selvom det er småt, så burde de efterhånden være kommet så langt, at man også kan få hjælp omkring uge 6, men så teknisk bliver det desværre nok aldrig

Tak Ja det håber vi også meget. Er heldigvis mor til Clara i forvejen og ville være fuldstændig knust hvis jeg ikke havde hende. Så det kan jo ske, tænker jeg. Så håbet er ikke helt ude endnu..    

Jeg tror de lader naturen gå sin gang når det er så "tidligt", nok fordi det for det meste er en mening med det .. Men nu må vi se.. Skal til scanning den 22, og håber meget der er kommet mere fostervand og den lille er vokset. Men det er bare hårdt at gå i uvisheden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Darling<3

Risen skriver:

Tak Ja det håber vi også meget. Er heldigvis mor til Clara i forvejen og ville være fuldstændig knust hvis jeg ikke havde hende. Så det kan jo ske, tænker jeg. Så håbet er ikke helt ude endnu..    

Jeg tror de lader naturen gå sin gang når det er så "tidligt", nok fordi det for det meste er en mening med det .. Men nu må vi se.. Skal til scanning den 22, og håber meget der er kommet mere fostervand og den lille er vokset. Men det er bare hårdt at gå i uvisheden.. 

Dumme mig - vidste ikke at du havde et barn i forvejen

Dejligt at du har hende, så kan du jo sagtens lave baby'er
Jeg forstår godt at det må være frustrende ikke at få klar besked om hvad der forgår - det må betemt ikke være sjovt!!

Den 22 er jo på torsdag, der er ikke længe til - men alligevel er der under omstændighederne!

Jeg håber der er kommet mere fostervand ind til baby og St den er vokset!!

Anmeld

17. december 2011

Risen

Honey<3 skriver:

Dumme mig - vidste ikke at du havde et barn i forvejen

Dejligt at du har hende, så kan du jo sagtens lave baby'er
Jeg forstår godt at det må være frustrende ikke at få klar besked om hvad der forgår - det må betemt ikke være sjovt!!

Den 22 er jo på torsdag, der er ikke længe til - men alligevel er der under omstændighederne!

Jeg håber der er kommet mere fostervand ind til baby og St den er vokset!!

Det gør ikke noget  

Ja der er heldigvis ikke så lang tid til..

God jul

Anmeld

17. december 2011

Darling<3

Risen skriver:

Det gør ikke noget  

Ja der er heldigvis ikke så lang tid til..

God jul

Tak i lige måde - og held og lykke med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.