Bør jeg ringe til akutklinikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Risen

Jeg har hele tiden blødt igennem graviditeten, i torsdags styrtblødt igennem bind og bukser, da sagde de jeg skulle ringe hvis jeg blødte igen.. Nu bløder jeg som en kraftig mens, men ikke styrtblødning.. Bør jeg ringe derind? - De kan jo nok ikke sige mere end i torsdags? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Mamalou

Risen skriver:

Jeg har hele tiden blødt igennem graviditeten, i torsdags styrtblødt igennem bind og bukser, da sagde de jeg skulle ringe hvis jeg blødte igen.. Nu bløder jeg som en kraftig mens, men ikke styrtblødning.. Bør jeg ringe derind? - De kan jo nok ikke sige mere end i torsdags? 

Jeg ville ringe, om ikke andet så for at være på en sikre side. Det er ikke rart at gå og bekymre sig og sleT ikke unødigt. Kram L

Anmeld

17. december 2011

K&S

Risen skriver:

Hvis de sagde du skulle ringe igen, hvis du blødte mere - så synes jeg helt sikkert, du skal ringe...! Håber snart det holder op, så du kan slappe af og nyde din graviditet :-)

Anmeld

17. december 2011

Darling<3

Jeg ville også ringe derind, man kan sideog ringe en gang for meget
Hva' uge er du i, siden de ikke kunne gøre noget sidst?

Anmeld

17. december 2011

Risen

Mamalou skriver:

Jeg ville ringe, om ikke andet så for at være på en sikre side. Det er ikke rart at gå og bekymre sig og sleT ikke unødigt. Kram L

Ja jeg venter lige en times tid og så ringer jeg hvis det forsætter.. Tak for dit svar

Anmeld

17. december 2011

Risen

K&S skriver:

Hvis de sagde du skulle ringe igen, hvis du blødte mere - så synes jeg helt sikkert, du skal ringe...! Håber snart det holder op, så du kan slappe af og nyde din graviditet :-)

Ja, men tænkte bare om de mente det SKULLE være lige så meget som i torsdags, for bløder jo hver eneste dag.. Nogle mere end andre.. 

Anmeld

17. december 2011

Risen

Honey<3 skriver:

Jeg ville også ringe derind, man kan sideog ringe en gang for meget
Hva' uge er du i, siden de ikke kunne gøre noget sidst?

Jeg er i uge 9.. Så det er stadig meget tidligt. 

Anmeld

17. december 2011

Darling<3

Risen skriver:

Jeg er i uge 9.. Så det er stadig meget tidligt. 

Eeej hvor er det bare irriterende at man ikke kan få nogen hjælp fordi man ikke er langt nok henne

Hvad er det tidligste de hjælper?

Hvad med smerter, har du det??

Anmeld

17. december 2011

Risen

Honey<3 skriver:

Eeej hvor er det bare irriterende at man ikke kan få nogen hjælp fordi man ikke er langt nok henne

Hvad er det tidligste de hjælper?

Hvad med smerter, har du det??

Ja, men de kan jo ikke rigtig gøre noget.. Det er så småt.. De frygter at det er fordi, der er for lidt forstervand og man skal vist være meget langt henne før de gør noget ved det.. Ved min blødning i torsdags var jeg til scanning og så den lille men sækken lå næsten helt omkring den så den ikke kunne bevæge sig.. Så det er 50/50.. 

Anmeld

17. december 2011

Darling<3

Risen skriver:

Ja, men de kan jo ikke rigtig gøre noget.. Det er så småt.. De frygter at det er fordi, der er for lidt forstervand og man skal vist være meget langt henne før de gør noget ved det.. Ved min blødning i torsdags var jeg til scanning og så den lille men sækken lå næsten helt omkring den så den ikke kunne bevæge sig.. Så det er 50/50.. 

Øv!!
Har jo set dig skrive debatter imod hvor meget du ønsker at skulle være mor, så jeg håber og krydser alt hvad jeg overhovedet kan, for du din baby klare den!!

Selvom det er småt, så burde de efterhånden være kommet så langt, at man også kan få hjælp omkring uge 6, men så teknisk bliver det desværre nok aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.