Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Årh, tusind tak skal du have!! Glædelig jul til dig!
Årh, tusind tak skal du have!! Glædelig jul til dig!
Tak og Også glædelig jul til dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åååårh hvor er han SKØN!
Total dejlig julegodte - lige til at spise
åååårh hvor er han SKØN! Total dejlig julegodte - lige til at spise
Taaaaaaaaaaaark søøøøde!!
Thihi, han må ikke spises, men nydes med øjnene, må han gerne
Muhmi skriver: Taaaaaaaaaaaark søøøøde!! Thihi, han må ikke spises, men nydes med øjnene, må han gerne
årh jo - bare en lille bid? hihihi
og forresten... you - me! Vi har vist et møde til gode i det nye år!!!
VNB skriver: årh jo - bare en lille bid? hihihi og forresten... you - me! Vi har vist et møde til gode i det nye år!!!
JAAAAAH JAJAJAJAH JAAAAH!!! Jeg skulle faktisk til at skrive det samme i beskeden før, men kom fra det
YOU AND ME GIRL! Vi skal mødes snart altså!!
Det er super sødt
Muhmi skriver: Tuuusind tak!! Og ja han er begyndt at stille sig og så slippe alt hvad der er at holde fast i, så kan han stå i ca. et halvt til et helt sekund før han ramler til jorden Men bare det at han prøver er jo vildt stort synes jeg! Han er mors lille dygtige dreng
Tuuusind tak!! Og ja han er begyndt at stille sig og så slippe alt hvad der er at holde fast i, så kan han stå i ca. et halvt til et helt sekund før han ramler til jorden Men bare det at han prøver er jo vildt stort synes jeg! Han er mors lille dygtige dreng
Hehe det tvivler jeg slet ikke på Han er en rigtig charmebøf hihi... Tja... her kan Nikita godt gå, tror hun er lidt doven, fordi hun tør ikke og give slip endnu GGG
Hvor er han lækker!!!!
Muhmi skriver: JAAAAAH JAJAJAJAH JAAAAH!!! Jeg skulle faktisk til at skrive det samme i beskeden før, men kom fra det YOU AND ME GIRL! Vi skal mødes snart altså!!
hahaha
jamen vi skal oss nok få det i hus det er står slet ikk til diskution
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128