Så er julebilledet taget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Muhmi

LouiseVous skriver:

Super godt billede. Lige til at sende til alle bedsterne

Tusind tak skal du have!  Ja jeg håber også at de bliver glade for det! Så får de det her og så må vi finde et godt billede fra i sommers som de også kan få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Muhmi

Dansker I Holland skriver:

Åhhh hvor er han dog dygtig smiler.. Sikke en fræk nisse  

Tuuusind tak!!  Og ja han er begyndt at stille sig og så slippe alt hvad der er at holde fast i, så kan han stå i ca. et halvt til et helt sekund før han ramler til jorden  Men bare det at han prøver er jo vildt stort synes jeg! Han er mors lille dygtige dreng

Anmeld

16. december 2011

Muhmi

twinboys skriver:

lækker lækker

Tusind taak!

Anmeld

16. december 2011

Muhmi

Mira0911 skriver:

Skide godt billede...

Tak skal du have!! Vores sofa er jo rød, men har lige gjort den grøn engang... Så er den liiidt mere julet

Anmeld

16. december 2011

Muhmi

K&S skriver:

Hehe, jeg husker også hvor dejlig nemt det var at tage julebillede af Anton sidste år, hvor han bare sad/lå stille - det var straks værre i år...!

Men det vigtigste er jo bare 1 godt billede

Haha!! Ja, det ville være så nemt hvis de bare kunne sidde stille i bare, to sekunder og så smile det søøøødeste de kan, men neej nej... Der skal tumles rundt... Men det er jo også i orden, ville bare nogle gange ønske at jeg bare kunne spænde ham fast og sige "Nu ser du sød ud så mor kan tage det her billede"  Jeg blev jo heldigvis bare ved og ved med at tage billeder, indtil han ikke gad mere og heldigvis kunne jeg bruge det her

Anmeld

16. december 2011

K&S

Haha!! Ja, det ville være så nemt hvis de bare kunne sidde stille i bare, to sekunder og så smile det søøøødeste de kan, men neej nej... Der skal tumles rundt... Men det er jo også i orden, ville bare nogle gange ønske at jeg bare kunne spænde ham fast og sige "Nu ser du sød ud så mor kan tage det her billede"  Jeg blev jo heldigvis bare ved og ved med at tage billeder, indtil han ikke gad mere og heldigvis kunne jeg bruge det her

Ja, det ville være så godt, hvis de liiiige kunne forstå, hvor vigtigt det er at de skal smile på billedet  men det er bare om at knipse løs og håbe på det bedste...!

Anmeld

16. december 2011

Muhmi

K&S skriver:

Ja, det ville være så godt, hvis de liiiige kunne forstå, hvor vigtigt det er at de skal smile på billedet  men det er bare om at knipse løs og håbe på det bedste...!

Præcis!

Anmeld

17. december 2011

twinboys

Muhmi skriver:

Tusind taak!

Anmeld

17. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Muhmi skriver:

Tusind tak skal du have!  Ja jeg håber også at de bliver glade for det! Så får de det her og så må vi finde et godt billede fra i sommers som de også kan få

Jeg har lavet kalendere til olderne, og til mine forældre
-Meen det er måske lige sent nok med det nu Smiler.

Men jeg tror helt sikkert de bliver glade for billederne, og især af den lækkermås..

God jul

Anmeld

17. december 2011

Nessie

Godt billede af en sød lille nisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.