Kender I det, når man er sindssygt skruk - andre skal passe godt på deres små babyer
- men samtidig godt ved, at det slet ikke skal være nu?
Jeg sidder selv og er simpelthen ih og åh så skruk. Det kunne da være det mest fantastiske at have sådan en lille bebs i armene og vide, at det lille vidunderlige skønne væsen er Min bebs! Ja, det ville være så skønt hvis maven voksede sig kuglerund og fin. Alt det der. Men jeg ved godt, at det slet ikke skal være nu. Først og fremmest er jeg i forvejen enlig mor til min skønne Thyra (nu 4-årig - og nægter konsekvent at putte i særlig lang tid af gangen), jeg er sygemeldt og starter uddannelsen forfra til februar og ja. Alt er bare ikke lige baby-ready i mit liv nu.
Og det er OK! Jeg har det rigtig godt med at få af vide, at mine veninder er gravide - jeg er ikke engang jaloux på dem (tværtimod - trods den ivrige skrukhed, så er jeg trods alt også lykkelig for at det ikke er mig som skal føde....)
Mmm... Måske ville jeg også bare lige dele min skrukhed med jer
I forstår det da om noget, og jeg kan i hvert fald ikke tillade mig at være skruk over for familien 'med min situation'. Så er det rart at være skruk herinde 
Anmeld