Skruk uden planer om at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Angelica

Kender I det, når man er sindssygt skruk - andre skal passe godt på deres små babyer  - men samtidig godt ved, at det slet ikke skal være nu?

Jeg sidder selv og er simpelthen ih og åh så skruk. Det kunne da være det mest fantastiske at have sådan en lille bebs i armene og vide, at det lille vidunderlige skønne væsen er Min bebs! Ja, det ville være så skønt hvis maven voksede sig kuglerund og fin. Alt det der. Men jeg ved godt, at det slet ikke skal være nu. Først og fremmest er jeg i forvejen enlig mor til min skønne Thyra (nu 4-årig - og nægter konsekvent at putte i særlig lang tid af gangen), jeg er sygemeldt og starter uddannelsen forfra til februar og ja. Alt er bare ikke lige baby-ready i mit liv nu.

Og det er OK! Jeg har det rigtig godt med at få af vide, at mine veninder er gravide - jeg er ikke engang jaloux på dem (tværtimod - trods den ivrige skrukhed, så er jeg trods alt også lykkelig for at det ikke er mig som skal føde....)

Mmm... Måske ville jeg også bare lige dele min skrukhed med jer I forstår det da om noget, og jeg kan i hvert fald ikke tillade mig at være skruk over for familien 'med min situation'. Så er det rart at være skruk herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

iris-mor

Uhh kender det godt! Mit gik heldigvis over igen

Anmeld

16. december 2011

Angelica

Jeg ved nu ikke om det går over Det er som om dette er den mere permanente "jeg er skruk, men dog usandsynligt fornuftig"-skrukness og et eller andet sted... håber jeg heller ikke på at det går over.

Anmeld

29. december 2011

--pige 87--

hej

ja er du gal man jeg går også og er sindssygt skruk!! jeg kan nogen gange slet ikke overskue dagen fordi jeg tænker så meget på det, ja det lyder helt voldsomt ik:O jeg er ked af jeg nok ik blir gravid foreløbigt da jeg også er enlig mor til en dreng på næsten 2 år.

Men jeg vil så gerne gi ham en lillebror eller lillesøster, jeg kan jo se hvor meget han hygger sig med andre børn og nogle gange når jeg har travlt med det huslige osv ku det være rart man ku få klaret lidt og børnene bare ku lege. og så savner man da helt vildt sådan en lille baby i armene

men det passer heller ikke ind i mit liv lige nu, desværre, at få en guldklump mere

Anmeld

29. december 2011

MortilCilas

Angelica skriver:

Kender I det, når man er sindssygt skruk - andre skal passe godt på deres små babyer  - men samtidig godt ved, at det slet ikke skal være nu?

Jeg sidder selv og er simpelthen ih og åh så skruk. Det kunne da være det mest fantastiske at have sådan en lille bebs i armene og vide, at det lille vidunderlige skønne væsen er Min bebs! Ja, det ville være så skønt hvis maven voksede sig kuglerund og fin. Alt det der. Men jeg ved godt, at det slet ikke skal være nu. Først og fremmest er jeg i forvejen enlig mor til min skønne Thyra (nu 4-årig - og nægter konsekvent at putte i særlig lang tid af gangen), jeg er sygemeldt og starter uddannelsen forfra til februar og ja. Alt er bare ikke lige baby-ready i mit liv nu.

Og det er OK! Jeg har det rigtig godt med at få af vide, at mine veninder er gravide - jeg er ikke engang jaloux på dem (tværtimod - trods den ivrige skrukhed, så er jeg trods alt også lykkelig for at det ikke er mig som skal føde....)

Mmm... Måske ville jeg også bare lige dele min skrukhed med jer I forstår det da om noget, og jeg kan i hvert fald ikke tillade mig at være skruk over for familien 'med min situation'. Så er det rart at være skruk herinde

Jeg er selv helt vildt skruk, og lidt jaloux også. Men alligevel super glad for andre, når du skal have babyer. Men ville ønske det var mig der gik og var gravid, trods jeg er enlig mor til en på snart 1år, lige startet uddannelse og ingen kæreste, så ingen baby til mig før uddannelsen er sluttet, og det er mellem 4-5 år ud i fremtiden.. "suk"

Anmeld

29. december 2011

Lone Jakobsen

hi hi, kender det godt.

har været skruk nogle gange siden jeg fik den yngste. men da han vitterligt er den 4. (5.) i flokken...ja så er han definitivt den sidste. men trøster mig så med at det altid går over igen for mig

Anmeld

18. januar 2012

Angelica

Åh dejligt at se jeg ikke er den eneste Nogengange går man jo rundt og kan godt mærke den der 'skrukhed' uden at gøre noget ved det, og det er de færreste af mine nære venner der ved, hvordan jeg har det med det skrukhed. Men rart at jeg ikke er den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.