Hvad nu hvis.... Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2011

WantingBaby2012

Jeg har testdag søndag (hvis ikke mens dukker op imorgen) og har siden tirsdag ligget rigtig syg. Nu er det mundet ud i en forkølelse og et hysterisk hosteri!!! 

Jeg har derfor købt diverse hostestillende, og der står på dem alle at det ikke må tages hvis man er gravid. Og så er man jo lidt splittet! For jeg ved jo endnu ikke om jeg er gravid, men hvad skal man gøre? Bare tage det eller prøve at holde hosten ud? Hvad ville i gøre? Har nogen prøvet at stå i dilemma lige inden testdag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Masig

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har testdag søndag (hvis ikke mens dukker op imorgen) og har siden tirsdag ligget rigtig syg. Nu er det mundet ud i en forkølelse og et hysterisk hosteri!!! 

Jeg har derfor købt diverse hostestillende, og der står på dem alle at det ikke må tages hvis man er gravid. Og så er man jo lidt splittet! For jeg ved jo endnu ikke om jeg er gravid, men hvad skal man gøre? Bare tage det eller prøve at holde hosten ud? Hvad ville i gøre? Har nogen prøvet at stå i dilemma lige inden testdag? 

Jeg har ALDRIG taget medicin hvis jeg var så tæt på testdag... Efter ÆL har medicin været no go... Til gengæld vil jeg sige at jeg en uge inden jeg testede positiv drak 4 genstande til min kærestes fødselsdag og dagen før jeg testede positiv drak jeg ca et halvt glas vin... Vi havde slet ikke forsøgt den måned, da vi var blevet enige om at holde pause, og derfor var jeg jo ret overbevist om at jeg ikke kunne være gravid... MEN det var jeg altså... Men jeg drak det så tidligt så jeg satser på der endnu ikke har været for meget forbindelse til baby og det derfor ikke har skadet... Men medicin har jeg stort set ikke rørt i de 11 mdr vi har forsøgt at blive gravide... Jeg turde bare ikke...

Så jeg ville nok drikke noget te og ellers holde mig under dynen istedet

Anmeld

17. december 2011

Lotus86

Arg... Tror nu næppe der sker noget ved at du tager nogle hostetabletter.. Tror altså man skal passe på man ikke bliver for hys.. Der skal jo altså ret store mængder til, af de 'forbudte' ting, før det kan have en skadelig effekt på fosteret, og når du ikke en gang ved om du er gravid endnu, så ville det da være dumt at skulle ligge og hoste og have det skidt.

Anmeld

17. december 2011

Frk-Lotusblomst

Lotus86 skriver:

Arg... Tror nu næppe der sker noget ved at du tager nogle hostetabletter.. Tror altså man skal passe på man ikke bliver for hys.. Der skal jo altså ret store mængder til, af de 'forbudte' ting, før det kan have en skadelig effekt på fosteret, og når du ikke en gang ved om du er gravid endnu, så ville det da være dumt at skulle ligge og hoste og have det skidt.

Moderate mængder....Så skal det hele nok gå.. Så længe du ikke tager hård medicin hvilket hostetabeletter ikke er i min verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.