Wimmie skriver:
Jeg sov 2½ time i nat (fra 03.30 - 06.00) og var så lysvågen. Lå og vendte og drejede mig og havde mega-ondt i hele kroppen hver gang jeg bevægede mig.
Kl. 7.30 kom min mand hjem fra arbejde og gik i seng, vi lå og snakkede lidt og sagde så godnat... kl 8.30 var ingen af os faldet i søvn endnu og vi var begge lysvågne - et kvarter efter stod vi op.
Vi tullede lidt rundt, tjekkede net og besluttede os for at køre til Odense og købe de sidste julegaver.
Vi var hjemme igen ca. 13.30 og besluttede os for at sove lidt (han skal jo på arbejde i nat). Jeg gik på toilet da jeg følte lidt mavekneb og havde da også vældig tynd mave (sorry for the details). Mavekneb gik over og jeg gik i seng.
Vågnede her kl. 18 og havde lidt små-ondt i underlivet. Gik på toilet og opdagede en lillebitte(bitte) smule blod på papiret (virkelig ikke meget).
Gik ned i køkkenet og fandt noget mad frem og fik pludselig voldsomme mens-smerter der varede ganske kort men lammede mig et øjeblik (ca. 18.15)
Så her kl. 18.35 kom endnu et jag af smerte - sidder i sofaen og det niver og presser i underlivet i et lille minuts tid.
Så hvad tror I? Lyder det til at der er optakt til noget? Det gør kun ondt nederst i underlivet (mens-smerter) - ingen jag i maven eller noget.
Jeg har termin på søndag 
He he, jeg vil æde min gamle hat på, der er optræk til noget. Du er i fødsel indenfor 48 timer!