Er der optræk til noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.197 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Wimmie

Jeg sov 2½ time i nat (fra 03.30 - 06.00) og var så lysvågen. Lå og vendte og drejede mig og havde mega-ondt i hele kroppen hver gang jeg bevægede mig. 

Kl. 7.30 kom min mand hjem fra arbejde og gik i seng, vi lå og snakkede lidt og sagde så godnat... kl 8.30 var ingen af os faldet i søvn endnu og vi var begge lysvågne - et kvarter efter stod vi op.

Vi tullede lidt rundt, tjekkede net og besluttede os for at køre til Odense og købe de sidste julegaver.

Vi var hjemme igen ca. 13.30 og besluttede os for at sove lidt (han skal jo på arbejde i nat). Jeg gik på toilet da jeg følte lidt mavekneb og havde da også vældig tynd mave (sorry for the details). Mavekneb gik over og jeg gik i seng.

Vågnede her kl. 18 og havde lidt små-ondt i underlivet. Gik på toilet og opdagede en lillebitte(bitte) smule blod på papiret (virkelig ikke meget).

Gik ned i køkkenet og fandt noget mad frem og fik pludselig voldsomme mens-smerter der varede ganske kort men lammede mig et øjeblik (ca. 18.15)

Så her kl. 18.35 kom endnu et jag af smerte - sidder i sofaen og det niver og presser i underlivet i et lille minuts tid.

Så hvad tror I? Lyder det til at der er optakt til noget? Det gør kun ondt nederst i underlivet (mens-smerter) - ingen jag i maven eller noget.

Jeg har termin på søndag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

babymus77

Det tror jeg godt kunne lyde som om bebs måske vil til at titte ud;-)) ønsker dig en dejlig fødsel når tiden kommer;-) måske en aftentur gå tur er på programmet i aften;-)))

Anmeld

16. december 2011

lio

held og lykke.. tror det er optakt..

Anmeld

16. december 2011

4kløver

Hopper med på at sige held og lykke håber du får en god fødsel

Anmeld

16. december 2011

Miss Church

Hvor er det spændende!  

Glæder mig til en update på om den lille vil ud til verden snart 

Anmeld

16. december 2011

NinaNymannMadsen

det kunne godt lyde som der er optræk til noget.

Anmeld

16. december 2011

Wimmie

Kl 18.50 igen stærke smerter og nu også med blod. Har lige ringet til FG og de mente klart der var optakt men at der nok kunne gå 6-8 timer inden der skete noget.

Men spændende 

Anmeld

16. december 2011

AnneBJ

Ih hvor spændende! Rigtig god fødsel! 

Anmeld

16. december 2011

Lilje82

Uh ha hvor spændende Rigtig meget held og lykke

Anmeld

16. december 2011

Camillee

Held og lykke (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.