Jeg kan ikke blive rask!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Isabella_mor

MissBee skriver:

Åhh det var godt med de små... jeg var vildt bekymret!!

Jeg plejer bare at være typen der kommer mig hurtigt!  

når man er gravid kan kroppen jo tage længere tid. du bruger jo meget energi på  de små., så der er lidt til overs... så alt hvad du spiser osv er der meget af det der går til dem.. når du er syg og ikke spiser så meget så går alle dine reserver eller hvad man kalder det til dem først og så til dig bagefter, så det kan være en af årsagerne hvorfor du måske har været længere end du plejer om at komme dig over en sygdom...

det vigtigste er jo bare at du får udlignet væsketabet og så at du sørger for at få noget ned.. det kan være en god idé at spise yoghurt... har du tynd mave er det en god ide at spise lidt bananer og har du hård mave kan det afhælpes af magnesia piller (som du gerne må tage selvom du er gravid) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

SussieThyssen

MissBee skriver:

Siden mandag... men egentlig siden uge 4 har min afføring været nær vand...

Kunne godt tyde på, at dine tarme reagerer ret kraftigt på hormonerne.

Få lige en snak med lægen om det snarest.

Anmeld

16. december 2011

MissBee

isabellamor skriver:

når man er gravid kan kroppen jo tage længere tid. du bruger jo meget energi på  de små., så der er lidt til overs... så alt hvad du spiser osv er der meget af det der går til dem.. når du er syg og ikke spiser så meget så går alle dine reserver eller hvad man kalder det til dem først og så til dig bagefter, så det kan være en af årsagerne hvorfor du måske har været længere end du plejer om at komme dig over en sygdom...

det vigtigste er jo bare at du får udlignet væsketabet og så at du sørger for at få noget ned.. det kan være en god idé at spise yoghurt... har du tynd mave er det en god ide at spise lidt bananer og har du hård mave kan det afhælpes af magnesia piller (som du gerne må tage selvom du er gravid) 

Ja jeg prøver også at huske ekstra væske og spiser letfordøjelige ting

Jeg håber ihvertfald de får nok!!

Anmeld

16. december 2011

MissBee

SussieThyssen skriver:

Kunne godt tyde på, at dine tarme reagerer ret kraftigt på hormonerne.

Få lige en snak med lægen om det snarest.

Ja og min mand siger også jeg har fået mig lidt af et temperament

Ok jeg tager en snak med hende mandag

Anmeld

16. december 2011

Isabella_mor

MissBee skriver:

Ja jeg prøver også at huske ekstra væske og spiser letfordøjelige ting

Jeg håber ihvertfald de får nok!!

ellers tager de fra dine depoter  

Anmeld

16. december 2011

SussieThyssen

MissBee skriver:

Ja og min mand siger også jeg har fået mig lidt af et temperament

Ok jeg tager en snak med hende mandag

Kommer du med en update??

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Kay skriver:

puhh ha det lydder ikke rat...

har ligget ½ uge nu med ørebetændelse og snot host og ondt i halsen...

savner stripsil, pencelin og mest af alt næstesprey....

der er erstattet med alm. bolsjer, øredråber der virker sådan ok, og saltvands næsesprey der er total ligegyldig....

det er sku da 100000 gange hårdere at være syg når man er gravid...

håber virkelig ikke det går ud over dine små basser der inde i maven

Jeg var ved læge, haft det samme som dig;-) i snart 14 dage... Er bedre nu;-)) med hals osv... De sagde man gerne måtte tage stripsil??!! Min hals var dog bedre dagen efter, så nåede det ikke!!!

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Rigtig god bedring;-) Jeg kan heller ikke komme af med mit forkølelsessår halløj;-))

Anmeld

16. december 2011

Kay

babymus77 skriver:

Jeg var ved læge, haft det samme som dig;-) i snart 14 dage... Er bedre nu;-)) med hals osv... De sagde man gerne måtte tage stripsil??!! Min hals var dog bedre dagen efter, så nåede det ikke!!!

jeg fik afvide på apoteket at de frarådete det, fordi det ikke er dokumenteret hvad stofferne gør ved fostret og derfor frarådete de...

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Kay skriver:

jeg fik afvide på apoteket at de frarådete det, fordi det ikke er dokumenteret hvad stofferne gør ved fostret og derfor frarådete de...

Okay vildt de siger så forskelligt??? Der står også i pakken man gerne må??? Tja det er jo ikke til at vide når nogle læger og apotekere siger ja, og andre nej:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.