MissBee skriver:
Jeg har været syg i over en uge nu.. lav feber, mild diare, ondt i maven, halsbetændelse, SNOT, opkastninger og hovedpiner - Jeg kan ikke få det bedre og nu bliver jeg altså bekymret for de små!!! 
Jeg fik mål min blodprocent til 6,0 hvilket er for lavt så jeg har taget gravijern siden midten af ugen og har læst at det kan være med til at gøre en syg... Men hvorfor blivr jeg ikke bedre??
Jeg har det seriøst lige skidt hver morgen
Kan det skade bebserne når jeg ikke er andet end 10 uger henne?
Ps. jeg SAVNER min næsespray!!! 
Det tager jo noget tid ingen kroppen kommer sig ovenpå en virus, som du jo nok har.
Og de virus'er der florerer i denne vinter er virkeligt stygge og kan tage et par uger eller mere at komme over.
Gravijernet kan give dig kvalme, diaré og opkastninger, så hvis jeg var dig, så ville jeg lægge det på hylden og købe Kreüterblut på apoteket.
Det er et flydende urteprodukt, som er super, hvis man har sart mave, og det får lynende hurtigt din jernprocent op.
Gravide må gerne få det, skal jeg lige tilføje.
Sørger du for også at få almindelige Gravitaminer?? Det er nemlig også meget vigtigt.
Og vær så lidt god ved dig selv.
Spis mavevenligt, suppe, kogt fisk og kylling, samt kogte kartofler og gulerødder.
Hold dig lidt fra maltet brød, men spis ikke for mørkt brød, og hold dig fra stegte ting eller fede saucer.
Læg evt mælk på hylden, hvis du drikker det, og spis kalktabs i stedet.
Indtag drikkecultura eller A38, så din mave kommer i ballance igen.
Og hvis du ikke er kommet dig om nogle dage, så gå til lægen igen.

Kærligst
Sussie