hormonspiral....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Dianaaa

AalborgPigen skriver:

HAhah ej det var ikke sådan ment.. Nogle er heldige andre uheldige,.. Men nu har jeg heldigvis ikke haft mens i 1 ½ år.. JUBIII.. Og er heldigvis sluppet af med de fleste bivirkninger.. 

det ved jeg godt hehe

tror faktisk bare at jeg har lidt uren hud fordi kroppen lige skal vende sig til den , men hvad ved jeg, jeg kan da kun  håbe at det går over..

jeg blødte ca 3-4 timer efter jeg fik den og har så ikke blødt siden, men har jo heller ikke haft den så længe endnu ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Muffin_girl

Dianaaa skriver:

det ved jeg godt hehe

tror faktisk bare at jeg har lidt uren hud fordi kroppen lige skal vende sig til den , men hvad ved jeg, jeg kan da kun  håbe at det går over..

jeg blødte ca 3-4 timer efter jeg fik den og har så ikke blødt siden, men har jo heller ikke haft den så længe endnu ,

Jeg tror helt sikkert du nok skal blive glad for den  

Anmeld

17. december 2011

Lone Jakobsen

det har jeg aldrig haft problemer med, og jeg har min nr. 2 sat op.

men tror det er forskelligt hvordan kroppen reagere på den.

Anmeld

17. december 2011

Hougaard92

Dianaaa skriver:

hej jeg fik for omkring 14 dage siden en hormonspiral, og efter den er blevet sat op har jeg så været så heldig at få en masse lækre bumser i ansigtet  - kan det være begrund af den? andre der har prøvet det ?

Jeg har selv fået sat en hormonspiral op for 2 mdr siden, og nej det døjede jeg overhovedet ikke med.

Jeg havde bare utrolig mange smerter - ligesom de værste menstretionssmerter, og pletbløder hele tiden.

Så det kan jeg desværre ikke lige hjælpe med, da jeg ikke selv havde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.