hormonspiral....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Dianaaa

hej jeg fik for omkring 14 dage siden en hormonspiral, og efter den er blevet sat op har jeg så været så heldig at få en masse lækre bumser i ansigtet  - kan det være begrund af den? andre der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Tona

Dianaaa skriver:

hej jeg fik for omkring 14 dage siden en hormonspiral, og efter den er blevet sat op har jeg så været så heldig at få en masse lækre bumser i ansigtet  - kan det være begrund af den? andre der har prøvet det ?

Ja det kan det sagtens. Det er jo kunstige hormoner kroppen får ind og det kan nemt forårsage sådan noget.

Anmeld

16. december 2011

Dianaaa

Amandas-mor skriver:

Ja det kan det sagtens. Det er jo kunstige hormoner kroppen får ind og det kan nemt forårsage sådan noget.

okay, tak for svar

håber de går væk igen og at det bare er fordi kroppen lige skal vende sig til den , for det er altså ikke særlig charmerende og ligne en der lige er kommet i puberteten* hehe

Anmeld

16. december 2011

Tona

Dianaaa skriver:

okay, tak for svar

håber de går væk igen og at det bare er fordi kroppen lige skal vende sig til den , for det er altså ikke særlig charmerende og ligne en der lige er kommet i puberteten* hehe

Nej, det er noget træls noget.

Det er jo et rush af hormoner man giver kroppen, faktisk på samme måde som når man bliver gravid. For nogle går bivirkningerne over efter et par mdr. og for andre gør de ikke.

Anmeld

16. december 2011

Dianaaa

Amandas-mor skriver:

Nej, det er noget træls noget.

Det er jo et rush af hormoner man giver kroppen, faktisk på samme måde som når man bliver gravid. For nogle går bivirkningerne over efter et par mdr. og for andre gør de ikke.

det er jo det , jeg var bare ikke lige forberedt på at min krop ville reagere sådan , jeg må bare håbe at det går over igen

Anmeld

16. december 2011

Muffin_girl

Dianaaa skriver:

Altså der er masser af birvirkninger af den.. Jeg har også fået uren hud, pletblødninger, vægtøgning og specielt hovedpine og kvalme.. 

Anmeld

16. december 2011

Tona

Dianaaa skriver:

det er jo det , jeg var bare ikke lige forberedt på at min krop ville reagere sådan , jeg må bare håbe at det går over igen

Nej, det er man ikke og jeg syntes faktisk heller ikke at lægerne er gode nok til at vejlede om bivirkningerne.

Håber det ordner sig for dig

Anmeld

16. december 2011

Dianaaa

AalborgPigen skriver:

Altså der er masser af birvirkninger af den.. Jeg har også fået uren hud, pletblødninger, vægtøgning og specielt hovedpine og kvalme.. 

ja jeg var selvfølgelig en klump ikke at sørge for at vide sådan noget INDEN jeg fik den  men tak fordi du fortalte mig det, nu har jeg det meeeget bedre

Anmeld

16. december 2011

Muffin_girl

Dianaaa skriver:

ja jeg var selvfølgelig en klump ikke at sørge for at vide sådan noget INDEN jeg fik den  men tak fordi du fortalte mig det, nu har jeg det meeeget bedre

HAhah ej det var ikke sådan ment.. Nogle er heldige andre uheldige,.. Men nu har jeg heldigvis ikke haft mens i 1 ½ år.. JUBIII.. Og er heldigvis sluppet af med de fleste bivirkninger.. 

Anmeld

16. december 2011

Dianaaa

Amandas-mor skriver:

Nej, det er man ikke og jeg syntes faktisk heller ikke at lægerne er gode nok til at vejlede om bivirkningerne.

Håber det ordner sig for dig

nej det er desværre ikke alle læger der er lige gode til det !

tak, det gør jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.