Update på NF-scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

babymus77

GønskE skriver:

Nej ikke i detaljer man kunne se hoved, næse, mund, arme, ben, hænder og fødder men man kunne ikke tælle alle ti fingre og tæer

Uhhh hvor stort;-) jeg begyndte at bløde til morgen 8+1 i dag, så blev scannet i dag... Heldigvis var der ikk noget med bebs, men der var en Tom sæk som ikke er blevet til noget.... Kunne dog kun se hjerte og en reje agtigTing ting;-) så tænk på såKort tid, at man så kan se så meget;-))) Stort tillykke med jeres bebs i dag;-))) skønt!!!!;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

pemiro

GønskE skriver:

Så, jeg var jo afsted 10.40 og baby har det fint, alt er som det skal være risikoen var 1:21107 - og min temin er rykket 4 dage frem, så til 4/7-12 billede kommer senere

Da jeg var til nf fik vi vurdering på 1:19916...
Synes du ikke det er vildt urealistisk at få så højt et tal hehe?

Men dejligt for dig at det gik godt

Anmeld

16. december 2011

Chevro

Tillykke :-) Det er fantastisk at få at vide og se her op til jul Den bedste julegave !
Vi blev sat 14 dage tilbage, til NF - så vi fik lov at se den 2 gange på 14 dage Helt fantastisk! I uge 10 var den så 34 mm og uge 12 62 mm det var vildt at se den faktisk var dobbelt så stor

Anmeld

16. december 2011

GønskE

babymus77 skriver:

Uhhh hvor stort;-) jeg begyndte at bløde til morgen 8+1 i dag, så blev scannet i dag... Heldigvis var der ikk noget med bebs, men der var en Tom sæk som ikke er blevet til noget.... Kunne dog kun se hjerte og en reje agtigTing ting;-) så tænk på såKort tid, at man så kan se så meget;-))) Stort tillykke med jeres bebs i dag;-))) skønt!!!!;-))

Tak og i lige måde  

For at din bebs vokser sig stor og stærk, og self gør h*n det

Anmeld

16. december 2011

GønskE

pemiro skriver:

Da jeg var til nf fik vi vurdering på 1:19916...
Synes du ikke det er vildt urealistisk at få så højt et tal hehe?

Men dejligt for dig at det gik godt

Jeg vidste faktisk ikkr hvor højt det var i forhold til andre, for har aldrig vidst nogen andens tal  - men jo, nu hvor jeg hører andres, så synes jeg det vildt fedt! 

Anmeld

16. december 2011

GønskE

Chevro skriver:

Tillykke :-) Det er fantastisk at få at vide og se her op til jul Den bedste julegave !
Vi blev sat 14 dage tilbage, til NF - så vi fik lov at se den 2 gange på 14 dage Helt fantastisk! I uge 10 var den så 34 mm og uge 12 62 mm det var vildt at se den faktisk var dobbelt så stor

Ja det kan jeg godt forstå! vores bebs er 46 mm og er 11+2, så det var helt som det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.