Update på NF-scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. december 2011

GønskE

Så, jeg var jo afsted 10.40 og baby har det fint, alt er som det skal være risikoen var 1:21107 - og min temin er rykket 4 dage frem, så til 4/7-12 billede kommer senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

CamillaSoefelt

GønskE skriver:

Så, jeg var jo afsted 10.40 og baby har det fint, alt er som det skal være risikoen var 1:21107 - og min temin er rykket 4 dage frem, så til 4/7-12 billede kommer senere

Kæmpe stort tillykke;0)! Man blir bare så glad ik?

Anmeld

16. december 2011

GønskE

Hold da op, ingen der overhovedet har lyst til at sige noget.. Hvor vildt, men det var jo det samme med mine mavebilleder - tror snart min bruger bliver slettet, synes det tager meget af ens lykkelig, at når man endelig vil dele noget, så folk ligeglade.. 

Anmeld

16. december 2011

GønskE

CamillaSoefelt skriver:

Kæmpe stort tillykke;0)! Man blir bare så glad ik?

Jo helt ekstremt! Og lettet det var et rigtig livligt barn der lå derinde

Anmeld

16. december 2011

Møn-Mor

Tag det helt roligt, der var heller ikke meget respons på mine mavebilleder, men det gør mig da ikke mindre stolt af min mave og så er det jo ikke længe din tråd har været oprettet inden du skriver et "beklagelses indlæg" i den.

Stort tillykke med, at den lille spire har det godt !
Det er en helt fantastisk følelse at se den lille for første gang bevæge sig rundt derinde i ens mave og samtidig en smule uvirkeligt.

/Winnie

Anmeld

16. december 2011

Zibi_84

Har først set dit Indlæg nu. Men det er godt nok et flot tal! Jeg fik 1:6000, og var vildt lykkelig kan i øvrigt se at du et sat til den 4 juli. Min søn er fra den 7 juli, og det er en SKØN tid! Glæd dig Ser frem til flere mavebilleder

Anmeld

16. december 2011

GønskE

Møn-Mor skriver:

Tag det helt roligt, der var heller ikke meget respons på mine mavebilleder, men det gør mig da ikke mindre stolt af min mave og så er det jo ikke længe din tråd har været oprettet inden du skriver et "beklagelses indlæg" i den.

Stort tillykke med, at den lille spire har det godt !
Det er en helt fantastisk følelse at se den lille for første gang bevæge sig rundt derinde i ens mave og samtidig en smule uvirkeligt.

/Winnie

Nej, men der stadig 50 der har kigget - og tak, ja det var helt fantastisk! 

Anmeld

16. december 2011

GønskE

Zibi_84 skriver:

Har først set dit Indlæg nu. Men det er godt nok et flot tal! Jeg fik 1:6000, og var vildt lykkelig kan i øvrigt se at du et sat til den 4 juli. Min søn er fra den 7 juli, og det er en SKØN tid! Glæd dig Ser frem til flere mavebilleder

Så jeg endnu mere lykkelig for det tal - og tak, vi glæder os også helt vildt! 

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Uhhh hvor skønt;-)) det må være dejligt at nå dertil, og se lille bebs;-)) kunne man sådan rigtig se det hele???

Anmeld

16. december 2011

GønskE

babymus77 skriver:

Uhhh hvor skønt;-)) det må være dejligt at nå dertil, og se lille bebs;-)) kunne man sådan rigtig se det hele???

Nej ikke i detaljer man kunne se hoved, næse, mund, arme, ben, hænder og fødder men man kunne ikke tælle alle ti fingre og tæer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.