Hvornår køber/pynter i jeres juletræ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

MaybeBaby

Bella89 skriver:

Hej piger

Hvornår køber i jeres juletræ og pynter det?

og hvor længe kan det holde sig pænt med nåle på?

Jeg vil virkelig gerne have et træ nu da jeg syntes det er hyggeligt og dufter godt, men ved ikke hvor længe det er pænt.

plus min familie syntes det er lidt tidligt

Knus Bella

Uha, jeg har altid fået træ (mine forældre sælger dem) i starten af december. I år fik jeg træet d. 3. Og det var pyntet d. 4, så synes SLET ikke det er for tidligt! Jeg synes det er synd, hvis træet kun står fra 23. til nytår! Jeg har et nobilis og det står stadig SÅ flot. Det plejer at begynde at drysse en smule imellem jul og nytår, men det er så begrænset. Man skal jo bare ikke stille det ved en radiator og så en fod man kan hælde vand i og VUPTI lækker julestemning hele december!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Bella89

MaybeBaby skriver:

Uha, jeg har altid fået træ (mine forældre sælger dem) i starten af december. I år fik jeg træet d. 3. Og det var pyntet d. 4, så synes SLET ikke det er for tidligt! Jeg synes det er synd, hvis træet kun står fra 23. til nytår! Jeg har et nobilis og det står stadig SÅ flot. Det plejer at begynde at drysse en smule imellem jul og nytår, men det er så begrænset. Man skal jo bare ikke stille det ved en radiator og så en fod man kan hælde vand i og VUPTI lækker julestemning hele december!

hold da op det er virkeligt tideligt men rigtigt nok meget hyggeligt

jeg glæder mig til vores skal op jeg har bestemt det skal være den 4 advendt så glæder mig

jeg har desværre ikke en fod hvor der skal vand i men tror nu også den klare sig fra den 18-26 dec.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.