Måske forsvinder jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Mettemus

piadas skriver:

Det var godt, Carina!

Ja, men jeg halter bagefter med alt hele tiden...

Lige nu sidder jeg så ved computeren og kigger på alle Mettes flyttekasser! De er samlet og står og fylder i hele gangen! Jeg burde begynde at komme noget i dem, men synes ikke, jeg kan finde noget, som vi ikke skal bruge i løbet af de næste 2-3 uger....hmm, kan det nu også passe!

Det er nok også fordi, vi bare skal flytte over på den anden side af vejen..så synes jeg, det er lidt omsonst at pakke alting ned. Sofapuderne kan man jo f.eks. bare lige bære over....og sådan er det jo med mange ting, men på den anden side - hvis jeg skal gå med en ting af gangen kommer jeg vist til at gå mange gange, og det er jo også tåbeligt, så jeg burde vel pakke lidt.... Hmm, og Ida er lidt influenza-agtig, så hun har ikke været i DP. Det var ellers meningen, nu hvor jeg endelig havde en fredag, hvor jeg intet skulle, så jeg kunne få gjort rent og pakket lidt...jeg har ikke fået lavet en skid ud over at få handlet lidt ind, men så er kalkunen til juleaften da trods alt i hus!

Nå, og nu vågner Ida!! Så ingen pakning!

Ih er der endelig kommet liv i flyttekasserne? Havde de fået fugt eller?

Pak bøger, dvd'er, spil osv ned - det ser ud af en hel masse, så man rigtig føler, at man får pakke en ordenlig masser selvom 9/10 stadig mangler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Hvis jeg lige pludselig er væk herinde fra, så er det ikke fordi jeg har forladt jer, men fordi min computer har forladt MIG! Den har det hårdt lige for tiden og lyder ind i mellem som om den snart letter. Jeg kæmper en kamp med tiden, om at få alt flyttet over på ekstern harddisk, så den kan blive formateret og renset. Men det er vist et spørgsmål om tid, før vi skal kigge os om efter en ny. Behøver jeg sige at det kræver et job til mutti før den drøm blir virkelighed??

Vi har MAC nu, men jeg vil virkelig gerne have en pc bagefter. Er noget så træt af mac! Desværre er vi ikke enige, og da det jo ikke er mig er laver flest penge, så... 

Det er MEGET billigere at købe computere på nettet, og fuldstændig sindssygt billigt at købe stationære PCere i forhold til bærbare. Så skal man selvfølgelig have lidt forstand på hvad man skal have, for der er ikke nogen at spørge...

Jeg vil også gerne have en sms - det er altid så hyggeligt

Anmeld

16. december 2011

piadas

Mettemus skriver:

Pak bøger, dvd'er, spil osv ned - det ser ud af en hel masse, så man rigtig føler, at man får pakke en ordenlig masser selvom 9/10 stadig mangler

God ide - det vil jeg OVERVEJE! Jeg var også ved at overveje dvd'erne, men Zilan og Oliver ser engang imellem en af dem - og det kunne jo være de ville det her i julen, så det droppede jeg igen!

Anmeld

16. december 2011

CA

piadas skriver:

Det var godt, Carina!

Ja, men jeg halter bagefter med alt hele tiden...

Lige nu sidder jeg så ved computeren og kigger på alle Mettes flyttekasser! De er samlet og står og fylder i hele gangen! Jeg burde begynde at komme noget i dem, men synes ikke, jeg kan finde noget, som vi ikke skal bruge i løbet af de næste 2-3 uger....hmm, kan det nu også passe!

Det er nok også fordi, vi bare skal flytte over på den anden side af vejen..så synes jeg, det er lidt omsonst at pakke alting ned. Sofapuderne kan man jo f.eks. bare lige bære over....og sådan er det jo med mange ting, men på den anden side - hvis jeg skal gå med en ting af gangen kommer jeg vist til at gå mange gange, og det er jo også tåbeligt, så jeg burde vel pakke lidt.... Hmm, og Ida er lidt influenza-agtig, så hun har ikke været i DP. Det var ellers meningen, nu hvor jeg endelig havde en fredag, hvor jeg intet skulle, så jeg kunne få gjort rent og pakket lidt...jeg har ikke fået lavet en skid ud over at få handlet lidt ind, men så er kalkunen til juleaften da trods alt i hus!

Nå, og nu vågner Ida!! Så ingen pakning!

Pyyyha! Du har meget om ørene lige nu. Hvornår flytter I? Er det bogstaveligt talt på den anden side af vejen? Jeg troede I skulle længere væk?

Stakkels lille Ida. Jeg håber snart hun blir frisk. Også så du kan nå lidt med. Men var det ikke noget med, at du ordnede ale julegaver inden barselsboblen bristede? 

Til dig.

Og nu skal du ikke også føle, at du er bagud herinde, for forstår virkelig godt du ikke kan nå det hele(jeg kan have uger, hvor jeg ikke kommer herind - og det selvom jeg er på barsel og kun har 1 barn), men vil alligevel sige at jeg savner dine indlæg 

Anmeld

16. december 2011

CA

DK skriver:

Vi har lige formateret min computer. Den var begyndt at gå ud/slukke pludseligt uden varsel 

Da først alle billeder var ovre på den eksterne harddisk så var jeg meget lettet. Så kunnne det der skolehalløj komme bagefter

Jeg er bange for at min pc ikke blev sit gode gamle selv efter formationen. Altså den slukker ikke mere, men er stadig MEGET langsom. Men jeg er da glad for at den ikke er helt stået af. Kan fortælle at den billigste pc i bilka er 3000 kr. (vi kiggede nemlig efter). Men kan godt se at når i har en mac at så synes kæresten måske ikke der er et akut behov

Ja, nu er alle billederne også kommet over, så kan det andet passe sig selv lidt endnu HAr flyttet over fra 2006 og til i dag. Alene i januar var der 665!  Måske fordi et lille vidunder kom til, men ALLIGEVEL!?!?

Jeg tror det blir en svær kamp den med computeren. Derfor må jeg se efter at få et job, så JEG har penge at bestemme med 

Anmeld

16. december 2011

CA

Mettemus skriver:

Det er MEGET billigere at købe computere på nettet, og fuldstændig sindssygt billigt at købe stationære PCere i forhold til bærbare. Så skal man selvfølgelig have lidt forstand på hvad man skal have, for der er ikke nogen at spørge...

Jeg vil også gerne have en sms - det er altid så hyggeligt

Jeg sætter min bror på sagen. Han er det der i mine øjne er en IT nørd, men det er jo skønt at have sådan en 

Anmeld

16. december 2011

Mettemus

piadas skriver:

God ide - det vil jeg OVERVEJE! Jeg var også ved at overveje dvd'erne, men Zilan og Oliver ser engang imellem en af dem - og det kunne jo være de ville det her i julen, så det droppede jeg igen!

Altså man skal jo heller ikke stresse og overbebyrde sig selv her i julen, så vendt du bare lidt endnu

Anmeld

16. december 2011

piadas

Mettemus skriver:

Hov, jeg glemte helt at skrive, at flyttekasserne har det fint - vi tog dem bare ind i gangen, så de kunne tørre. 

Endnu engang tak for kasserne!

Anmeld

16. december 2011

piadas

Mettemus skriver:

Altså man skal jo heller ikke stresse og overbebyrde sig selv her i julen, så vendt du bare lidt endnu

Anmeld

16. december 2011

piadas

Carina87 skriver:

Pyyyha! Du har meget om ørene lige nu. Hvornår flytter I? Er det bogstaveligt talt på den anden side af vejen? Jeg troede I skulle længere væk?

Stakkels lille Ida. Jeg håber snart hun blir frisk. Også så du kan nå lidt med. Men var det ikke noget med, at du ordnede ale julegaver inden barselsboblen bristede? 

Til dig.

Og nu skal du ikke også føle, at du er bagud herinde, for forstår virkelig godt du ikke kan nå det hele(jeg kan have uger, hvor jeg ikke kommer herind - og det selvom jeg er på barsel og kun har 1 barn), men vil alligevel sige at jeg savner dine indlæg 

Jamen, det er jo SÅ hyggeligt herinde, så jeg bliver jo NØDT til at bruge lidt tid herinde!

Vi skal være ude fra vores hus d. 15. januar, men jeg skal hente nøglen til det hus, vi skal bo i midlertidigt, imorgen formiddag. Det er dét hus, der ligger lige ovre på den anden side af vejen - og ja, det ER bogstaveligt talt, for der er ingen huse imellem. Jeg tror også, det er derfor jeg ikke rigtig kommer i gang med at pakke, for jeg tænker hele tiden, at jeg jo bare lige kan bære det over, når vi har fået nøglen - det er jo åndssvagt at pakke en hel masse i en flyttekasse, bære det 50 meter og så pakke kassen ud igen.

Huset, vi skal bygge, er i den anden ende af Farsø, men byen er jo ikke så stor, så det er max. et par kilometer...

Ida er ok igen - hun har ikke ville spise så meget idag, men ud over det fejler hun vist ikke noget...bare typisk når man tror, man ENDELIG har tid til at få pakket lidt!

Jo, julegaverne ER på plads, så det skal jeg heldigvis ikke spekulere på, og det er jeg GLAD for, for jeg ved sgu ikke lige, hvor jeg skulle have fundet tid til at få dem købt nu!

Hvordan går det med MAC'en? Du har stadig ikke fået overtalt Martin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.