Carina87 skriver:
Pyyyha! Du har meget om ørene lige nu. Hvornår flytter I? Er det bogstaveligt talt på den anden side af vejen? Jeg troede I skulle længere væk?
Stakkels lille Ida. Jeg håber snart hun blir frisk. Også så du kan nå lidt med. Men var det ikke noget med, at du ordnede ale julegaver inden barselsboblen bristede?
Til dig.
Og nu skal du ikke også føle, at du er bagud herinde, for forstår virkelig godt du ikke kan nå det hele(jeg kan have uger, hvor jeg ikke kommer herind - og det selvom jeg er på barsel og kun har 1 barn
), men vil alligevel sige at jeg savner dine indlæg
Jamen, det er jo SÅ hyggeligt herinde, så jeg bliver jo NØDT til at bruge lidt tid herinde!
Vi skal være ude fra vores hus d. 15. januar, men jeg skal hente nøglen til det hus, vi skal bo i midlertidigt, imorgen formiddag. Det er dét hus, der ligger lige ovre på den anden side af vejen - og ja, det ER bogstaveligt talt, for der er ingen huse imellem.
Jeg tror også, det er derfor jeg ikke rigtig kommer i gang med at pakke, for jeg tænker hele tiden, at jeg jo bare lige kan bære det over, når vi har fået nøglen - det er jo åndssvagt at pakke en hel masse i en flyttekasse, bære det 50 meter og så pakke kassen ud igen.
Huset, vi skal bygge, er i den anden ende af Farsø, men byen er jo ikke så stor, så det er max. et par kilometer...
Ida er ok igen - hun har ikke ville spise så meget idag, men ud over det fejler hun vist ikke noget...bare typisk når man tror, man ENDELIG har tid til at få pakket lidt!
Jo, julegaverne ER på plads, så det skal jeg heldigvis ikke spekulere på, og det er jeg GLAD for, for jeg ved sgu ikke lige, hvor jeg skulle have fundet tid til at få dem købt nu!

Hvordan går det med MAC'en? Du har stadig ikke fået overtalt Martin?