Måske forsvinder jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. december 2011

CA

Hvis jeg lige pludselig er væk herinde fra, så er det ikke fordi jeg har forladt jer, men fordi min computer har forladt MIG! Den har det hårdt lige for tiden og lyder ind i mellem som om den snart letter. Jeg kæmper en kamp med tiden, om at få alt flyttet over på ekstern harddisk, så den kan blive formateret og renset. Men det er vist et spørgsmål om tid, før vi skal kigge os om efter en ny. Behøver jeg sige at det kræver et job til mutti før den drøm blir virkelighed??

Vi har MAC nu, men jeg vil virkelig gerne have en pc bagefter. Er noget så træt af mac! Desværre er vi ikke enige, og da det jo ikke er mig er laver flest penge, så... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

AnneBJ

Du kender mit nummer hvis du får "skrive-med-nogen-i-samme-båd"-abstinenser! Jeg vil elske at få en sms

Jeg er også til PC, men det er af den simple grund ejg ikke har prøvet andet...  Håber du får reddet alt, inden den står af!

Anmeld

16. december 2011

piadas

Jeg blev da helt bange, Carina!

Men enig med Anne i det hele!

Anmeld

16. december 2011

Sofia

Once you go MAC you never go back

Anmeld

16. december 2011

CA

piadas skriver:

Jeg blev da helt bange, Carina!

Men enig med Anne i det hele!

Jeg kan da ikke bare sådan PUF forsvinde 

Har du det godt Pia? 

Anmeld

16. december 2011

CA

AnneBJ skriver:

Du kender mit nummer hvis du får "skrive-med-nogen-i-samme-båd"-abstinenser! Jeg vil elske at få en sms

Jeg er også til PC, men det er af den simple grund ejg ikke har prøvet andet...  Håber du får reddet alt, inden den står af!

Tak 

Anmeld

16. december 2011

CA

Sofia skriver:

Once you go MAC you never go back

Ikke enig Jeg synes mac er fint nok, og er også vild med Martins iphone, men computeren er jeg aldrig rigtig faldet for. Jeg synes, at opsætningen er irriterende. Jeg har svært ved at rydde op i den. Lave de goe gamle mapper 

Anmeld

16. december 2011

Sofia

Ikke enig Jeg synes mac er fint nok, og er også vild med Martins iphone, men computeren er jeg aldrig rigtig faldet for. Jeg synes, at opsætningen er irriterende. Jeg har svært ved at rydde op i den. Lave de goe gamle mapper 

Hehe ja, jeg eeeelsker min iphone, ipod og min mac.. men ja det er en smags sag Ville så gerne have en Ipad også

Anmeld

16. december 2011

DK

Vi har lige formateret min computer. Den var begyndt at gå ud/slukke pludseligt uden varsel 

Da først alle billeder var ovre på den eksterne harddisk så var jeg meget lettet. Så kunnne det der skolehalløj komme bagefter

Jeg er bange for at min pc ikke blev sit gode gamle selv efter formationen. Altså den slukker ikke mere, men er stadig MEGET langsom. Men jeg er da glad for at den ikke er helt stået af. Kan fortælle at den billigste pc i bilka er 3000 kr. (vi kiggede nemlig efter). Men kan godt se at når i har en mac at så synes kæresten måske ikke der er et akut behov

Anmeld

16. december 2011

piadas

Carina87 skriver:

Jeg kan da ikke bare sådan PUF forsvinde 

Har du det godt Pia? 

Det var godt, Carina!

Ja, men jeg halter bagefter med alt hele tiden...

Lige nu sidder jeg så ved computeren og kigger på alle Mettes flyttekasser! De er samlet og står og fylder i hele gangen! Jeg burde begynde at komme noget i dem, men synes ikke, jeg kan finde noget, som vi ikke skal bruge i løbet af de næste 2-3 uger....hmm, kan det nu også passe!

Det er nok også fordi, vi bare skal flytte over på den anden side af vejen..så synes jeg, det er lidt omsonst at pakke alting ned. Sofapuderne kan man jo f.eks. bare lige bære over....og sådan er det jo med mange ting, men på den anden side - hvis jeg skal gå med en ting af gangen kommer jeg vist til at gå mange gange, og det er jo også tåbeligt, så jeg burde vel pakke lidt.... Hmm, og Ida er lidt influenza-agtig, så hun har ikke været i DP. Det var ellers meningen, nu hvor jeg endelig havde en fredag, hvor jeg intet skulle, så jeg kunne få gjort rent og pakket lidt...jeg har ikke fået lavet en skid ud over at få handlet lidt ind, men så er kalkunen til juleaften da trods alt i hus!

Nå, og nu vågner Ida!! Så ingen pakning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.