Første måned uden p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Flødebollen

Skriver det her, uden egentlig at vide, hvorfor jeg gør det.

Hm. Nu er den første måned uden p-piller gået, og har haft det godt. Jeg startede på p-piller pga. max smerter, og dem havde jeg heldigvis ingen af.

Men min cyklus var kun på 25 dage - ved godt, det er den første måned, men alligevel.

Hvor lang tid gik der, før jeres krop fandt sig selv efter p-pillestop?

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Bak

Kathepige skriver:

Hm. Nu er den første måned uden p-piller gået, og har haft det godt. Jeg startede på p-piller pga. max smerter, og dem havde jeg heldigvis ingen af.

Men min cyklus var kun på 25 dage - ved godt, det er den første måned, men alligevel.

Kh

Min første cyklus var 29 dage og den næste ser ud til at blive 27-28 dage ( brugte ægløsningstests). Så for mig ser p-pillerne ud til at være ude af kroppen Nu skal der bare lige være gevinst Prøver du at blive gravid? 

Anmeld

16. december 2011

Holbæktrunten

Kathepige skriver:

Kh

Aner det faktisk ikke... Blev gravid i første forsøg, men terminsscanningen viste at jeg ikke var helt så langt henne som reget ud fra alm terminsberegninger på de ca 28 dage...

Faktisk blev jeg sat 14 dage tilbage ved terminsscanningen 

Anmeld

16. december 2011

Flødebollen

Hej igen

Prøver og prøver. Både og. Er stoppet med p-piller, fordi vi går i gang inden længe. Vidste sgu ikke helt, hvor jeg skulle smide det her

Men det er planen, at det skal ske snart. Jeg er godt på vej ud af en depression med hjælp fra medicin og færdig med studierne om et års tid.

Det passer perfekt nu, og så har vi været sammen i otte år, så det er vist snart på tide.

Det lyder da dejligt, at dine p-piller åbenbart var ude af kroppen hurtigt Håber også på en cyklus, der er de der 25-28 dage næste gang, så er det lidt nemmere at holde styr på nemlig.

Heldige asen at blive gravid i første forsøg. Hvordan kunne du blive sat 14 dage tilbage?

Det giver da ikke møj mening

Anmeld

16. december 2011

Peanut

Kathepige skriver:

Kh

Hej 

Jeg efter jeg smed mine p-piller, gik der nok 6 mdr, før min menstruation "begyndte" at ligne det samme, som før jeg begyndte på p-pillerne, hvis det gav mening.. 

Min menstruation bliver mere og mere "sig selv" mht smerter osv, jo længere tid der går.. Øv for mig, men godt for kroppen (var 100% smertefri mens jeg var på p-piller) 

Det er nu 10 mdr siden jeg smed p-pillerne, og ud af de 10 mdr, har vi prøvet at blive gravide i 7 mdr.. Altså jeg gik uden p-piller i 3 mdr, før vi begyndte på PB...

Vi havde også regnet med at blive gravide ret hurtigt, og havde jo smidt p-pillerne 3 mdr i forvejen... Men det lykkedes ikke for os..  Har også snakket med andre herinde og lægen osv, og det er ikke unormalt at p-pillerne er i kroppen 1 år efter man har smidt dem.. 

Anmeld

17. december 2011

malliebooh

Kathepige skriver:

Kh

Jeg er i første måned uden piller, spiste den sidste d. 3/11, fik mens d. 8/11 som varede 4 dage, og ja siden har jeg ikke set skyggen af mens, øv. Men jeg skal købe noget E-vitamin for at hjælpe min krop med at finde sin balance. Det fik jeg også da jeg var ca. 11 år hvor min mens begyndte at komme, og så hjalp vitaminerne på at min mens blev regelmæssig.. Så håber det også virker denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.