Hvornår deler I den skønne hemmelighed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Kay

sommerferie skriver:

Øv  Det er jeg ked af Laura  Jeg har også været meget stille herinde på det sidste, da jeg har rendt på Skejby. Begyndte og bløde tirsdag i sidste uge og efter et besøg hos egen læge onsdag fik jeg en akut tid torsdag på Skejby, til trygheds scanning. Scanningen var dog ikke så positiv som forventet. Den første kunne ikke se fosterhinden  Så blev der kaldt på overlægen, som kunne se "noget"! Blev derefter sendt til blodprøve. Kunne slet ik holde ud de allerede snakkede om at jeg kunne få noget medicin til at hjælpe aborten igang  Kontaktede derfor Ciconia hvor jeg er blevet behandlet. Han kunne straks se fosterhinden  Og var ikke bekymret. Jeg fik taget blodprøve igen søndag og skal både scannes og ha taget blodprøve igen i morgen. På Skejby betragter de mig som gravid udenfor livmoderen indtil andet er bevist. På Ciconia var han tilfreds. Her står jeg tilbage mega frustreret. Kan slet ik glæde mig og ved ik hvilket ben jeg skal stå på Kan ikke forstå de ser det så forskelligt. Mon de har bedre udstyr på privathospitalerne og derfor kunne se det?? Han så det iøvrigt med det samme. 

Knus den usikre 

ej hvor er det ubehageligt!

er det indvændige eller udvændige scanninger du har fået???

jeg var selv nervevrag i nogle dage da jeg ventede svar på blodprøve fordi de ik var sikre på der var liv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

sommerferie

Det er super frustrerende Det er indvendige scanninger.. Dejligt det så er gået godt for dig kan du huske hva dine tal var?

Anmeld

27. december 2011

Kay

sommerferie skriver:

Det er super frustrerende Det er indvendige scanninger.. 

det er da underligt de ikke kan se det samme !?

for en snarlig god nyhed

Anmeld

27. december 2011

sommerferie

Kay skriver:

det er da underligt de ikke kan se det samme !?

for en snarlig god nyhed

Tusind tak Ja det synes jeg også.. Bilder mig ind de har bedre udstyr på privat klinik kan du huske hva dine tal lå på? 

Anmeld

28. december 2011

Kay

Tusind tak Ja det synes jeg også.. Bilder mig ind de har bedre udstyr på privat klinik kan du huske hva dine tal lå på? 

jeg fik ikke afvide hvad tallene lød på....  bare at de steg lige som de skulle

hvornår får du svar??

Anmeld

28. december 2011

sommerferie

Kay skriver:

jeg fik ikke afvide hvad tallene lød på....  bare at de steg lige som de skulle

hvornår får du svar??

Okay Jeg har været ude i morges til endnu en blodprøve. Den får jeg svar på når jeg skal scannes her kl 13.30... Håber og for at alt er ok

Anmeld

28. december 2011

Kay

sommerferie skriver:

Okay Jeg har været ude i morges til endnu en blodprøve. Den får jeg svar på når jeg skal scannes her kl 13.30... Håber og for at alt er ok

for dig... så må du lige komme med en update

Anmeld

28. december 2011

sommerferie

Kay skriver:

for dig... så må du lige komme med en update

Wuuhuu blodprøven var fordoblet og vi så hjerteblink  Åh er så lykkelig kæmpe lettelse.. Tak for 

Anmeld

28. december 2011

Kay

sommerferie skriver:

Wuuhuu blodprøven var fordoblet og vi så hjerteblink  Åh er så lykkelig kæmpe lettelse.. Tak for 

nøj hvor er det bare skønt

Anmeld

28. december 2011

Nanna R.R

Mor til Magnus skriver:

Hej piger! Først stort tillykke med jeres graviditet. Jeg har kun sagt det til en veninde ellers holder vi det hemmeligt. Vi har en søn på 2 ( fra august 2009) og ved ikke hvorfor men er simpelthen så bange for at miste. På den ene side ville det være rart at kunne fortælle det, og skulle det ulykkelige så ville vi jo have deres støtte. Puha det er svært. Tror vi tager en tryghedsscanning i uge 7, også tager vi den derfra... God jul til jer allesammen:-) Mor til Magnus 5+0

- og hvilken venninde, må man da lige så beskedent indskyde her

Det er ellers vildt længe siden, jeg har været herinde på siden. Mistede lidt modet efter min sidste SA. Og så kommer man lige ind og opdager, at du også er herinde - sjovt. Det ser jo ud som om, vi begge to får augustbørn - SÅ spændende!!!

Sender lige alle mine for at de begge bliver, hvor de skal indtil da.

Jeg snupper også en tryghedsscanning, og fortæller det derefter, hvis alt er, som det skal være - men det vidste du jo i forvejen

til dig og din skønne lille familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.