uhh vi fortalte det ret hurtigt... og det er der flere grunde til...
1. så havde vi været i behandling med metformin fordi jeg har pco, men havde opgivet fordi min krop reagerede ret skidt på det... og vi ville så havde været startet i hormon behandling til januar... men pludselig stod vi meget lykkelige med en posetiv test... og havde selv lavet en lille spire...
da jeg ik havde en cyklus, er det jo svært at finde en termin... men viste udfra hvor når jeg testede sidst at det ville ret sikkert ramle sammen med vores bryllup der er planlagt til 4. august 2012.
så fordi vi bare var så glade for vores lille hjemmelavede mirakkel og fordi det ville være at holde vores familie og venner for nar, at lade den planlægge bryllupsoverraskelser når vi godt vidste det ville blive rykket...
derfor gik der kun en uge fra at vi viste det, til at vi fortalte det...
på mit job ved de det også, da vi stod overfor en omrokerin i personale sammensætningen på stuerne (arbejder i en vugestue) og at der jo så skulle tages hensyn til at jeg skulle gå fra på et tidspunkt... valgte jeg at fortælle det til min leder 
det er blevet sagt på forskellige måder... min mor fik en tyk peterpedal bog hvor vi havde skrevet en hilsen på en af de første sider, min svigermor fik en syopskrift og stof, min sviger far et honning hjerte... og resten fik det bare afvide ansigt til ansigt... men på forskellige måder...
Anmeld