En lille hilsen fra svangregangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Møn-Mor

Ih sikke da noget! Men godt du har fået lov at komme hjem igen.
Håber også, som du selv, at du kan være så heldig at gå lidt over tid, når nu han er en bette fis, så han kan tage lidt mere på.

Krydser fingre for at de sidste uger forløber planmæssigt .

/Winnie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

kekp

Höör skriver:

Jamen tænker jeg lige må bruge tiden på at få skrevet en julehilsen til den søde MG herinde her står livet pt stille til jeg er 36+2 og igår skønnede de ham til 2700 gram :/ det er en vægstigning på 200 gram på 2 uger dvs lige i underkanten... Vi kom kl 21.30 til Hillerød ognlev indlagt pga for meget væske i kroppen samt pga svimmelheden der er on and off .. Den anden halvdel måtte desværre hjem og sove hvilket han ikke syntes var helt nemt men han kommer igen her kl 09 men første nat her på Hillerød er godt nok gået skidt:/ har sovet så dårligt og føler migDårligere end igår:/ vi skal til scanning her i løbet af formiddagen en gang for at få mere præcis vægt også skal vi tage den derfra.. Man bliver lidt bekymret som mor for ens lille pus men den strimmel han lavede igår lavede han SÅ perfekt så det var super rart håber I andre går weekenden i møde på mere behageligvis mange tanker herfra

Sikke noget da, men dejligt at høre at de har scannet og set at han har det fint må håbe at han bliver derinde i et godt stykke tid endnu så kan det jo være at han vokser og vokser i en fart.

Og ellers virker de til at have helt styr på tingene på Hillerød. Jeg skal også føde der og føler mig i meget trygge hænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.