En lille hilsen fra svangregangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Carl-Emil's mor

Jamen tænker jeg lige må bruge tiden på at få skrevet en julehilsen til den søde MG herinde her står livet pt stille til jeg er 36+2 og igår skønnede de ham til 2700 gram :/ det er en vægstigning på 200 gram på 2 uger dvs lige i underkanten... Vi kom kl 21.30 til Hillerød ognlev indlagt pga for meget væske i kroppen samt pga svimmelheden der er on and off .. Den anden halvdel måtte desværre hjem og sove hvilket han ikke syntes var helt nemt men han kommer igen her kl 09 men første nat her på Hillerød er godt nok gået skidt:/ har sovet så dårligt og føler migDårligere end igår:/ vi skal til scanning her i løbet af formiddagen en gang for at få mere præcis vægt også skal vi tage den derfra.. Man bliver lidt bekymret som mor for ens lille pus men den strimmel han lavede igår lavede han SÅ perfekt så det var super rart håber I andre går weekenden i møde på mere behageligvis mange tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Malene76

Höör skriver:

Jamen tænker jeg lige må bruge tiden på at få skrevet en julehilsen til den søde MG herinde her står livet pt stille til jeg er 36+2 og igår skønnede de ham til 2700 gram :/ det er en vægstigning på 200 gram på 2 uger dvs lige i underkanten... Vi kom kl 21.30 til Hillerød ognlev indlagt pga for meget væske i kroppen samt pga svimmelheden der er on and off .. Den anden halvdel måtte desværre hjem og sove hvilket han ikke syntes var helt nemt men han kommer igen her kl 09 men første nat her på Hillerød er godt nok gået skidt:/ har sovet så dårligt og føler migDårligere end igår:/ vi skal til scanning her i løbet af formiddagen en gang for at få mere præcis vægt også skal vi tage den derfra.. Man bliver lidt bekymret som mor for ens lille pus men den strimmel han lavede igår lavede han SÅ perfekt så det var super rart håber I andre går weekenden i møde på mere behageligvis mange tanker herfra

Åh nej.. Håber de finder ud af at alt er ok og at baby bliver i maven til termin. Ja det er temmelig diskriminerende at far ikke kan være med på sygehuset og når man så kommer så langt så det hedder patienthotellet, ja så må han betale for at overnatte/spise der!

Rigtig glædelig jul til jer også.  

KH Malene

Anmeld

16. december 2011

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Åh nej.. Håber de finder ud af at alt er ok og at baby bliver i maven til termin. Ja det er temmelig diskriminerende at far ikke kan være med på sygehuset og når man så kommer så langt så det hedder patienthotellet, ja så må han betale for at overnatte/spise der!

Rigtig glædelig jul til jer også.  

KH Malene

Jamen en lille Update vi er nu scannet og han er kun 2300 gram, men alt fungere helt perfekt hos ham så han er blot en lille af slagsen mener de men vi er fortsat indlagt og venter på at få besked på hvad der skal ske om 2 uger skal vi til scanning igen

Anmeld

16. december 2011

CmarianN

Höör skriver:

Jamen en lille Update vi er nu scannet og han er kun 2300 gram, men alt fungere helt perfekt hos ham så han er blot en lille af slagsen mener de men vi er fortsat indlagt og venter på at få besked på hvad der skal ske om 2 uger skal vi til scanning igen

Puha... Sikke da noget  Kan godt forstå du bliver bekymret!

Håber på det bedste for jer 

Anmeld

16. december 2011

CmarianN

Höör skriver:

Anmeld

16. december 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Jo tak vi har fået lov til at tage hjem nu så det er super rart

Anmeld

16. december 2011

CmarianN

Höör skriver:

Godt til jer... 

Så skal du vel bare holde dig totalt i RO?

Anmeld

16. december 2011

Vivian87

Höör skriver:

Øv at i skulle igennem det,  men dejligt i har gået lov at komme hjem!  For at det hele forbliver som det skal indtil baby er klar til at komme ud  

Anmeld

16. december 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Godt til jer... 

Så skal du vel bare holde dig totalt i RO?

Det troede vi også men nope skal bare fortsætte som normalt:/ men har dog tænkt mig at sætte ned for jeg har et ret aktivt liv og Carl-Emil er også ekstrem aktiv så tænker at skrue lidt ned for min aktivitet

Anmeld

16. december 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Øv at i skulle igennem det,  men dejligt i har gået lov at komme hjem!  For at det hele forbliver som det skal indtil baby er klar til at komme ud  

Tusind tak skal du have håber faktisk lidt at gå over tiden så han kan få lidt ekstra vokse-tid men så længe alt fungere perfekt er vi glade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.