Håber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Lenaogkasper

Mit testmonster kom frem til aften er i dag 3+5 hvis den er der, og ja en lille streg kom frem.men håber intet for man kunne kun lige se den med det rette lys og hvis du holdte den ordenligt. Men manden kunne også se den eget svag, så svag at vi ikk tror på noget endnu. tester i morgen igen, men fik så mange sommerfugles i maven.er der andre der har prøvet at få sådan en svag streg at man næsten ikke kunne se den og stadig var gravid???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Maise86

Jeg har! 2 gange endda!

Anmeld

15. december 2011

Lenaogkasper

Vi prøvede testen, du sætter en streg også ser vi om jeg også kan se den der. Og det kunne jeg, åh jeg håber jeg er gravid!!!!

Anmeld

15. december 2011

trisse

Hej med digJeg tror da den er der...Jeg testede selv i sidste uge og der kunne jeg også kun se en utydelig steg, men jeg kunne se den. Viste den så til min kæreste som så sagde.. Ej skat der er altså ingen streg og så smuttede han på arbejde...så sad jeg der tilbage, ringede så til en veninde der kom hjem til mig med en test af et andet mærke og vupti så var den bragende positiv.. Så et forsigtigt tillykke herfra.

Anmeld

16. december 2011

Lenaogkasper

Øv den jeg tog i morges var negativ .men dette var et andet mærke, kan det betyde noget???den jeg tog i går var valmed den idag var fra Lidl, jeg skal have Mens i morgen hjælp??? Var lige så glad

Anmeld

16. december 2011

Toshiba

Babydreams skriver:

Øv den jeg tog i morges var negativ .men dette var et andet mærke, kan det betyde noget???den jeg tog i går var valmed den idag var fra Lidl, jeg skal have Mens i morgen hjælp??? Var lige så glad

Køb en clearblue digital - der er ikke meget at tage fejl af..

enten gravid eller

ikke gravid

de er meget følsomme - så kan vise tidligt om der er gevinst.

jeg testede positiv med sådan én 4 dage før forventet mens - ikke engang lægens kunne vise jeg var gravid

Anmeld

16. december 2011

l.kjoeller

Babydreams skriver:

sseselselvoselvomddedeneersståsvaMit testmonster kom frem til aften er i dag 3+5 hvis den er der, og ja en lille streg kom frem.men håber intet for man kunne kun lige se den med det rette lys og hvis du holdte den ordenligt. Men manden kunne også se den eget svag, så svag at vi ikk tror på noget endnu. tester i morgen igen, men fik så mange sommerfugles i maven.er der andre der har prøvet at få sådan en svag streg at man næsten ikke kunne se den og stadig var gravid???

DEn er skam god nok selvom stregen er svag. TIllykke

Anmeld

18. december 2011

Lenaogkasper

Den var der IKKE.Frøken rød har meldt sin ankomst.vi håber på næste måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.