2. besøg hos gynækologen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2011

grinny

Så var vi hos gynækologen igen og vi fik det bedste nyheder Jeg har tabt mig 5 kg siden sidste besøg og hun mener, at jeg om 5 kg kan blive gravid Jeg var jo bange for at jeg havde PCO da jeg skulle tage metformin, men det har jeg ikke og det er kun som hjælp til at jeg kan tabe mig. 

Hun scannede mig indvendigt igen og hun kunne se at jeg lige havde haft ÆL, hvilket passer fint med mine smerter jeg havde i mandags!

Så vi er begge rigtig glade nu og jeg skal bare af med nogle flere kg og så kan vi få vores ønskebarn 

Vi skal derop igen til marts og så håber vi det er fordi hun skal scanne efter en baby - det er i hvert fald det vi går efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Camillos

grinny skriver:

Så var vi hos gynækologen igen og vi fik det bedste nyheder Jeg har tabt mig 5 kg siden sidste besøg og hun mener, at jeg om 5 kg kan blive gravid Jeg var jo bange for at jeg havde PCO da jeg skulle tage metformin, men det har jeg ikke og det er kun som hjælp til at jeg kan tabe mig. 

Hun scannede mig indvendigt igen og hun kunne se at jeg lige havde haft ÆL, hvilket passer fint med mine smerter jeg havde i mandags!

Så vi er begge rigtig glade nu og jeg skal bare af med nogle flere kg og så kan vi få vores ønskebarn 

Vi skal derop igen til marts og så håber vi det er fordi hun skal scanne efter en baby - det er i hvert fald det vi går efter

Flot .. og dejligt for jer .. En af de bedste motivatorer til vægttab er Ønske baby .. held og lykke 

Anmeld

15. december 2011

grinny

Camillos skriver:

Flot .. og dejligt for jer .. En af de bedste motivatorer til vægttab er Ønske baby .. held og lykke 

Ja, så vil man gerne af med dem så hurtigt som muligt

- og tak 

Anmeld

15. december 2011

Camillos

grinny skriver:

Ja, så vil man gerne af med dem så hurtigt som muligt

- og tak 

Det vil man nemlig det skal du nok klare.. men hvordan kan  gyn sige du skal tabe dig 5 kg og så bliver du gravid? det undrede mig egentlig lidt  

Anmeld

15. december 2011

grinny

Camillos skriver:

Det vil man nemlig det skal du nok klare.. men hvordan kan  gyn sige du skal tabe dig 5 kg og så bliver du gravid? det undrede mig egentlig lidt  

Altså hun kan selvfølgelig ikke sige at jeg VIL blive det om 5kg, men hun mener at min vægt vil være langt nok nede til at jeg vil blive gravid rimelig hurtigt, det kan selvfølgelig også godt ske nu, eller om 10 kg

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Det var da dejlig positivt

Så skal der  for at det lykkes

Er din mand blevet undersøgt?

Anmeld

16. december 2011

grinny

Nessie skriver:

Det var da dejlig positivt

Så skal der  for at det lykkes

Er din mand blevet undersøgt?

Jaa, det var en skøn nyhed

Ja, han er tjekket og ligger langt over gennemsnittet  Så ingen problemer der, så nu er det bare vores arbejde  

Anmeld

17. december 2011

Nessie

grinny skriver:

Jaa, det var en skøn nyhed

Ja, han er tjekket og ligger langt over gennemsnittet  Så ingen problemer der, så nu er det bare vores arbejde  

Hvor er det skønt, så ser det jo lyst ud

God fornøjelse til jer

Anmeld

17. december 2011

grinny

Nessie skriver:

Hvor er det skønt, så ser det jo lyst ud

God fornøjelse til jer

Hihi, mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.