Min datter på 13½ mdr har været noget sløj siden mandag aften, og har dårlig mave. Hun har været en smule varm, men først her til morgen fandt jeg termometeret (der stadig var pakket ned efter flytningen for 4 mdr siden)...
Hun har 39,5 i feber (kl 8 og kl 11.45). Men hun gider ikke sidde stille, det er tydeligt i hendes øjne, at hun er noget døsig og træt. men hun pludre som altid, og jeg har forsøgt alt for at få hende til at sidde stille, hvilket ikke lykkedes som jeg gerne vil.
2 timer efter vi var stået op, kommer hun over og vil op og sidde ved mig i sofaen, hvorpå hun falder i søvn på min mave.
Hun vågner, vi får noget at spise igen, og en time senere, kommer hun og vil op igen. Jeg sætter mig med hende, og hun ligger sig i mine arme og er ved at falde i søvn.... Jeg har nu lagt hende ind i seng.
Men bliver nu i tvivl om jeg egentligt burde kontakte lægen!!

Der er flere i familien der har sagt jeg skulle ringe til lægen, men hun er jo ellers frisk nok, og smiler og griner som altid!!!!!?
Hun er jo ellers frisk nok, og farer rundt og leger, og det er jo klart at hun bliver hurtigere træt, når hun nu har noget sygdom i kroppen.
Håber der er nogen der kan give mig et hint om hvad det kan være, eller fortælle mig hvordan de ville forholde sig til det??
Knus Pernille
Anmeld