En ny, uåbnet pakke vælling fra Beauvais og lidt tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. januar 2012

lounika

Amandas-mor skriver:

Det er over str. 80

Jamen jeg vil tro at jeg kan mase en body og de 3 hagesmække ned i en bobbel-kuvert og sende det som et brev, så det kan vel ikke gå så galt. Er det mon ikke den billigste måde at gøre det på tror du?

jo det kan man nok godt.... tænke på om du så helet vil ave jeg betaler porto eller.. jeg laver smykker og sælger så kunne jeg sende dig et smykke i stedet?? jeg laver øreringe i masse vis der vil jeg sende dig 5 par eller 1 armbånd eller en halskæde.. du bestemmer selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Tona

lounika skriver:

jo det kan man nok godt.... tænke på om du så helet vil ave jeg betaler porto eller.. jeg laver smykker og sælger så kunne jeg sende dig et smykke i stedet?? jeg laver øreringe i masse vis der vil jeg sende dig 5 par eller 1 armbånd eller en halskæde.. du bestemmer selv

Er det nikkel-fri?

Anmeld

13. januar 2012

lounika

Amandas-mor skriver:

Er det nikkel-fri?

ja det er det 100% man kan slet ikke købe martialer i dk mere der er nikkel i det er forbut.

Anmeld

13. januar 2012

Tona

lounika skriver:

ja det er det 100% man kan slet ikke købe martialer i dk mere der er nikkel i det er forbut.

Okay, det lyder godt. Et armbånd ville ikke være så dårligt  Vi kan godt sige at jeg betaler porto for får et armbånd  

Anmeld

15. januar 2012

lounika

Amandas-mor skriver:

Okay, det lyder godt. Et armbånd ville ikke være så dårligt  Vi kan godt sige at jeg betaler porto for får et armbånd  

hvad måler du ca om armen så du får et der passer så laver jeg et fedt armbånd til dig 

Anmeld

15. januar 2012

Tona

lounika skriver:

hvad måler du ca om armen så du får et der passer så laver jeg et fedt armbånd til dig 

Ej hvor dejligt

Jeg måler 18 cm om håndledet

Kan du ikke pb mig din adresse så jeg kan sende tøjet til dig? Ville du være interesseret i et par prewalkers i rød og sort læder (baby converse) også? Så kan jeg godt sende dem med hvis det er. Jeg er lidt usikker på størrelsen, men vil tro omkring en 22 ca

Anmeld

16. januar 2012

lounika

Amandas-mor skriver:

Ej hvor dejligt

Jeg måler 18 cm om håndledet

Kan du ikke pb mig din adresse så jeg kan sende tøjet til dig? Ville du være interesseret i et par prewalkers i rød og sort læder (baby converse) også? Så kan jeg godt sende dem med hvis det er. Jeg er lidt usikker på størrelsen, men vil tro omkring en 22 ca

ja tak det vil jeg meget gerne .. du sender bar det med du har til overs   så sender jeg dig en smykke pakke

Anmeld

16. januar 2012

Tona

lounika skriver:

ja tak det vil jeg meget gerne .. du sender bar det med du har til overs   så sender jeg dig en smykke pakke

Dejligt  Har lige pb'et dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.