Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer & herre.
Jeg har fået en Georg Jensen Årets juleuro - Snekrystal, få at sige det ærliget så kan jeg ikke li den. Så ville høre om der nogen der ville købe den?
-til det højeste bud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihh jeg samler jo på demMen har ikke råd lige nu desværreJeg syntes den er super fin
schonert skriver: Hej de damer & herre. Jeg har fået en Georg Jensen Årets juleuro - Snekrystal, få at sige det ærliget så kan jeg ikke li den. Så ville høre om der nogen der ville købe den? -til det højeste bud.
og er der ikke to forskellige str? i så fald, hvorstor er den?
ups, juleuro havde jeg ikliiige noteret..
Chris86 skriver: Har du en mindste pris og er den i original emballage?
Har du en mindste pris og er den i original emballage?
det er den original emballage .. har kun lige åben den og kigget på den
Kruse90 skriver: ihh jeg samler jo på demMen har ikke råd lige nu desværreJeg syntes den er super fin
Den kan jo gemmes til når du har penge - det ikke noget vi haster og komme af med, det var jo bare mere hvis der var nogen andre der fik glæde af den isted få os
schonert skriver: det er den original emballage .. har kun lige åben den og kigget på den
Chris86 skriver: okii.. har du en mindstepris?
okii.. har du en mindstepris?
har viklig igen idé til hvad sådan en koster .. jeg tænkt 200 måske jeg ved det ikke ..
schonert skriver: har viklig igen idé til hvad sådan en koster .. jeg tænkt 200 måske jeg ved det ikke ..
150+porto?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128