Lige en lille Update fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Vivian87

CmarianN skriver:

Hvor dejligt for dig han endelig er hjemme :-) Men træls det er fordi de er bekymrede for dig :-( Er det svangerskabsforgiftning man frygter? Tænk I snart har jeres baby hos jer, uanset om du bliver sat i gang eller ej!

Kæmpe pøj pøj her fra :-)

Ja det er nemlig SSF de frygter jeg er ved at udvikle, men indtil nu har blodprøverne heldigvis set fine ud! 

Ja, jeg kan slet ikke forstå at vi pludselig er så tæt på at få hende ud til os det er helt uvirkeligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

PiaRW

Ejj, det var da "sjovt". Jeg er også begyndt at få symptomer på SSF, og skal også være super opmærksom på forværring af symptomer. Mit blodtryk er dog ikke helt op over 100 som det skal være for ssf, heldigvis. Men det kan jo hurtigt komme

Men Dejligt at høre fra dig, og at manden din er kommet hjem. Det er jo både godt og skidt de muligvis vil sætte dig igang fordi de er bekymrede for dig og bebse. Jeg håber nu jeg går i fødsel af mig selv og ikke skal sættes igang, tror det er en stor oplevelse med kæmpe spænding.
Men i hvert fald held og lykke med det hele, kunne jo være vi mødes på fødegangen
Knus

Anmeld

15. december 2011

Jibbe

Vivian87 skriver:

Han sejler ved Mærsk, og normalt ville han være hjemme lige så længe som han er ude, men han er først færdig uddannet til sommer, og for kadetter gælder der nogle andre regler, så han skal ud igen omkring 23. januar, men der skal han kun være væk i 8 uger og så kommer han hjem og skal skrive BA

Ja det er utrolig spændende! Tror også lige det blev en tand mere virkeligt for os begge to da det gik op for os at hun måske allerede kommer i løbet af weekenden  

Min mand sejler også - vi mødtes dengang vi begge var aspiranter hos Mærsk

Uh så er han jo snart færdig! Tillykke med det og jeres kommende baby!

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Hvor er det skønt at han endelig er kommet hjem

For at I snart har den lille i armene, men håber selvfølgelig ikke at det er pga. ssf.

God jul til jer

Anmeld

16. december 2011

Pige2009

Dejligt med en Update og manden hjemme. Det glæder mig, at du trives.

Anmeld

16. december 2011

Vivian87

Jibbe skriver:

Min mand sejler også - vi mødtes dengang vi begge var aspiranter hos Mærsk

Uh så er han jo snart færdig! Tillykke med det og jeres kommende baby!

Ja det er han nemlig tror også han glæder sig til ikke at skulle i skole mere  

Tusind tak  

Anmeld

16. december 2011

Vivian87

Nessie skriver:

Hvor er det skønt at han endelig er kommet hjem

For at I snart har den lille i armene, men håber selvfølgelig ikke at det er pga. ssf.

God jul til jer

Ja det er virkelig dejligt!

Vi krydser også selv lidt fingre for at de vælger at sætte mig igang snart

Anmeld

16. december 2011

Vivian87

Baagøe skriver:

Dejligt med en Update og manden hjemme. Det glæder mig, at du trives.

Tusind tak, hvor er du sød  

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

Vivian87 skriver:

Tusind tak, hvor er du sød  

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.