Lige en lille Update fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Vivian87

Nu er det ved at være længe siden jeg har skrevet en Update herinde, så hvis nu det sidder nogle og følger lille mig så må jeg hellere lige gøre det nu  

Jeg har endelig fået min mand hjem fra søen, en uge før tid fordi lægerne var bekymrede for mit blodtryk! Det er rigtig dejligt at have ham hjemme igen - 4,5 måned væk fra hinanden er simpelthen for længe !

Mit blodtryk er stadig for højt, har gået til tjek på sygehuset et par gange i ugen de sidste 2 uger, og de er nu gået over til at jeg muligvis skal sættes igang snart - men det tager de stilling til imorgen når jeg skal til tjek igen! Så det er super spændende  

Ville ikke andet end lige at komme med en Update  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Wimmie

Vivian87 skriver:

Nu er det ved at være længe siden jeg har skrevet en Update herinde, så hvis nu det sidder nogle og følger lille mig så må jeg hellere lige gøre det nu  

Jeg har endelig fået min mand hjem fra søen, en uge før tid fordi lægerne var bekymrede for mit blodtryk! Det er rigtig dejligt at have ham hjemme igen - 4,5 måned væk fra hinanden er simpelthen for længe !

Mit blodtryk er stadig for højt, har gået til tjek på sygehuset et par gange i ugen de sidste 2 uger, og de er nu gået over til at jeg muligvis skal sættes igang snart - men det tager de stilling til imorgen når jeg skal til tjek igen! Så det er super spændende  

Hvor dejligt for dig at manden er hjemme, så skal du ikke længere bekymre dig om at mangle ham til fødslen 

Og nu er du jo også efterhånden så langt henne at baby er færdigbagt, så det er jo dejligt 

Så kan I snart få en hyggelig jul.

Anmeld

15. december 2011

l.kjoeller

Vivian87 skriver:

dejligt at høre fra dig og held og lykke med det

Anmeld

15. december 2011

Jibbe

Skønt at høre sin mand er kommet hjem i tide :-) og vildt at han er væk 4 1/2 måned! Hvad sejler han med? Så er han vel også hjemme 4 1/2 måned nu :-)

Og spændende at du måske snart ser jeres lille bebs

Anmeld

15. december 2011

Vivian87

Wimmie skriver:

Hvor dejligt for dig at manden er hjemme, så skal du ikke længere bekymre dig om at mangle ham til fødslen 

Og nu er du jo også efterhånden så langt henne at baby er færdigbagt, så det er jo dejligt 

Så kan I snart få en hyggelig jul.

Det ville bestemt ikke gøre noget hvis de sætter mig igang så hun kommer lidt før ud til os vi glæder os begge to sådan til hun kommer

Anmeld

15. december 2011

Vivian87

l.kjoeller skriver:

dejligt at høre fra dig og held og lykke med det

Tusind tak  

Anmeld

15. december 2011

Vivian87

Jibbe skriver:

Skønt at høre sin mand er kommet hjem i tide :-) og vildt at han er væk 4 1/2 måned! Hvad sejler han med? Så er han vel også hjemme 4 1/2 måned nu :-)

Og spændende at du måske snart ser jeres lille bebs

Han sejler ved Mærsk, og normalt ville han være hjemme lige så længe som han er ude, men han er først færdig uddannet til sommer, og for kadetter gælder der nogle andre regler, så han skal ud igen omkring 23. januar, men der skal han kun være væk i 8 uger og så kommer han hjem og skal skrive BA

Ja det er utrolig spændende! Tror også lige det blev en tand mere virkeligt for os begge to da det gik op for os at hun måske allerede kommer i løbet af weekenden  

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Vivian87 skriver:

Det var da dejligt at høre, at din mand er kommet hjem, så kan du forhåbentligt  også slappe lidt mere af.

Nå, nu er du jo også så tæt på, at det ikke gør spor hvis din bebs kommer til verden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

Vivian87

SussieThyssen skriver:

Det var da dejligt at høre, at din mand er kommet hjem, så kan du forhåbentligt  også slappe lidt mere af.

Nå, nu er du jo også så tæt på, at det ikke gør spor hvis din bebs kommer til verden.

Kærligst
Sussie

Ja det er super lækkert! Har ikke fået lov at lave noget siden han kom hjem  

Nej det ville bestemt ikke gøre noget hvis hun kom ud til os snart  

Anmeld

15. december 2011

CmarianN

Vivian87 skriver:

Hvor dejligt for dig han endelig er hjemme :-) Men træls det er fordi de er bekymrede for dig :-( Er det svangerskabsforgiftning man frygter? Tænk I snart har jeres baby hos jer, uanset om du bliver sat i gang eller ej!

Kæmpe pøj pøj her fra :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.