Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nina1988 skriver: Hej piger...Nu har jeg efterhånden snakket med en del efter fødslen af mine skønne datter, og det lyder som om flere har fået en journal med hjem...Fik i det? Det eneste jeg fik med var et stykke papir med de vigtigste tidspunkter, det er vel ikk journalen?Jule kram fra Nina
Hej piger...Nu har jeg efterhånden snakket med en del efter fødslen af mine skønne datter, og det lyder som om flere har fået en journal med hjem...Fik i det? Det eneste jeg fik med var et stykke papir med de vigtigste tidspunkter, det er vel ikk journalen?Jule kram fra Nina
Jeg fik ikke min fødselsjournal med hjem - kun et stykke papir, hvor der stod hvor lang hun var, hendes vægt osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nina1988 skriver: Jeg kan nemlig heller ikk huske det hele... tror du man skal ringe til selve hospitalet eller barselsgangen?
Jeg kan nemlig heller ikk huske det hele... tror du man skal ringe til selve hospitalet eller barselsgangen?
Jeg ville ringe til barselsgangen, det da et forsøg værd
Du kan sagtens få journalen udleveret. Jeg fik hele forløbet udleveret da Laura var indlagt
NNM skriver: jeg fandt en mail adresse til kvindeafdelingen i horsens hvor jeg har født og skrev til dem for at høre ad om jeg kunne få min tilsent. det kan være du kunne gøre det også
jeg fandt en mail adresse til kvindeafdelingen i horsens hvor jeg har født og skrev til dem for at høre ad om jeg kunne få min tilsent. det kan være du kunne gøre det også
Du burde sagtens kunne få en kopi af din vandrejournal, da alle har ret til aktindsigt.. De må ikke holde noget "hemmeligt" for dig - så få du endelig ringet og bedt om at se journalen (:
Nina1988 skriver: Jeg har fundet en mail til barselsgangen... jeg prøver
Jeg har fundet en mail til barselsgangen... jeg prøver
M (: skriver: såmmåDu burde sagtens kunne få en kopi af din vandrejournal, da alle har ret til aktindsigt.. De må ikke holde noget "hemmeligt" for dig - så få du endelig ringet og bedt om at se journalen (:
såmmåDu burde sagtens kunne få en kopi af din vandrejournal, da alle har ret til aktindsigt.. De må ikke holde noget "hemmeligt" for dig - så få du endelig ringet og bedt om at se journalen (:
Jeg fik en med hvor der stod om fødselsforløbet, hvem der var jordemor osv. Tænker du skal høre dem ad om du ikke har sådan en liggende.
Jo det fik jeg med hjem
Troede det var noget alle fik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128