journal efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Clisolka

Nina1988 skriver:

Hej piger...

Nu har jeg efterhånden snakket med en del efter fødslen af mine skønne datter, og det lyder som om flere har fået en journal med hjem...

Fik i det? Det eneste jeg fik med var et stykke papir med de vigtigste tidspunkter, det er vel ikk journalen?

Jule kram fra Nina

Jeg fik ikke min fødselsjournal med hjem - kun et stykke papir, hvor der stod hvor lang hun var, hendes vægt osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Hvem?

Nina1988 skriver:

Jeg kan nemlig heller ikk huske det hele... tror du man skal ringe til selve hospitalet eller barselsgangen?

Jeg ville ringe til barselsgangen, det da et forsøg værd

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

Nina1988 skriver:

Hej piger...

Nu har jeg efterhånden snakket med en del efter fødslen af mine skønne datter, og det lyder som om flere har fået en journal med hjem...

Fik i det? Det eneste jeg fik med var et stykke papir med de vigtigste tidspunkter, det er vel ikk journalen?

Jule kram fra Nina

Du kan sagtens få journalen udleveret. Jeg fik hele forløbet udleveret da Laura var indlagt

Anmeld

15. december 2011

NinaNymannMadsen

jeg fandt en mail adresse til kvindeafdelingen i horsens hvor jeg har født og skrev til dem for at høre ad om jeg kunne få min tilsent. det kan være du kunne gøre det også

Anmeld

15. december 2011

Glad Giraf

NNM skriver:

jeg fandt en mail adresse til kvindeafdelingen i horsens hvor jeg har født og skrev til dem for at høre ad om jeg kunne få min tilsent. det kan være du kunne gøre det også

Jeg har fundet en mail til barselsgangen... jeg prøver

Anmeld

15. december 2011

M (:

Du burde sagtens kunne få en kopi af din vandrejournal, da alle har ret til aktindsigt.. De må ikke holde noget "hemmeligt" for dig - så få du endelig ringet og bedt om at se journalen (:

Anmeld

15. december 2011

NinaNymannMadsen

Nina1988 skriver:

Jeg har fundet en mail til barselsgangen... jeg prøver

ja ellers må vi jo prøve at ringe der ud. tænker bare at de kan sende det via email hvis det enedelig var jo

Anmeld

15. december 2011

Glad Giraf

M (: skriver:

såmmåDu burde sagtens kunne få en kopi af din vandrejournal, da alle har ret til aktindsigt.. De må ikke holde noget "hemmeligt" for dig - så få du endelig ringet og bedt om at se journalen (:

Jeg har lige sendt en mail der til, så nu må vi se hvad de har til mig

Anmeld

15. december 2011

Gaia

Jeg fik en med hvor der stod om fødselsforløbet, hvem der var jordemor osv. Tænker du skal høre dem ad om du ikke har sådan en liggende. 

Anmeld

15. december 2011

morethanperfect

Nina1988 skriver:

Hej piger...

Jule kram fra Nina

Jo det fik jeg med hjem  

Troede det var noget alle fik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.