journal efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Glad Giraf

Hej piger...

Nu har jeg efterhånden snakket med en del efter fødslen af mine skønne datter, og det lyder som om flere har fået en journal med hjem...

Fik i det? Det eneste jeg fik med var et stykke papir med de vigtigste tidspunkter, det er vel ikk journalen?

Jule kram fra Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Gaia

Har du ikke fået en beskrivelse af fødselsforløbet med hjem?

Anmeld

15. december 2011

Toshiba

Nina1988 skriver:

Hej piger...

Nu har jeg efterhånden snakket med en del efter fødslen af mine skønne datter, og det lyder som om flere har fået en journal med hjem...

Fik i det? Det eneste jeg fik med var et stykke papir med de vigtigste tidspunkter, det er vel ikk journalen?

Jule kram fra Nina

det skal man bede om

Anmeld

15. december 2011

NinaNymannMadsen

har intet fået med hjem om min fødsel af nogen af mine piger.

skal man ha det? og kan man få det nu også når min ene pige er 2 år og den anden 2 måneder

Anmeld

15. december 2011

Glad Giraf

Gaia skriver:

Har du ikke fået en beskrivelse af fødselsforløbet med hjem?

Nej kun et papir hvor der står, veer startede kl det og det, presse veer kl xx, født kl xx moderkage født kl xx... og år det blev en pige og hvad min jordemoder hed

Anmeld

15. december 2011

Hvem?

Nina1988 skriver:

Hej piger...

Jule kram fra Nina

Jeg fik begge gange en kæmpe kuvert med vandrejournalen, selve fødselsforløbet, alt hvad de havde skrevet ind fik jeg - ret go læsning, især da jeg ikke husker min førstefødtes fødsel.

Ring på sygehuset og bed om den

Anmeld

15. december 2011

Glad Giraf

NNM skriver:

ihvertfa::har intet fået med hjem om min fødsel af nogen af mine piger.

skal man ha det? og kan man få det nu også når min ene pige er 2 år og den anden 2 måneder

Min datter er også to måneder nu, og kunne da godt tænke mig journal ihvertfald

Anmeld

15. december 2011

NinaNymannMadsen

Nina1988 skriver:

Min datter er også to måneder nu, og kunne da godt tænke mig journal ihvertfald

det kunne jeg også.

Anmeld

15. december 2011

Jeia

Jeg fik kopi af fødejournalerne begge gang, bad ikke om dem, men sjovt at læse bagefter, der var perioder jeg slet ikke huskede. Ring og spørg efter den.

Anmeld

15. december 2011

Glad Giraf

Bondefruen skriver:

JJeJegkkakannnenemnemlnemlneml8nem

Jeg fik begge gange en kæmpe kuvert med vandrejournalen, selve fødselsforløbet, alt hvad de havde skrevet ind fik jeg - ret go læsning, især da jeg ikke husker min førstefødtes fødsel.

Ring på sygehuset og bed om den

Jeg kan nemlig heller ikk huske det hele... tror du man skal ringe til selve hospitalet eller barselsgangen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.