Hvornår kan man se om der er gevinst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kan man se om man er gravid på en graviditetstest? (jeres erfaringer)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

417 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Anonym trådstarter

Hej

Min kæreste og jeg har prøvet længe at lave en efterfølger til den store succes, som vores første barn er.

Jeg sku' ha haft mens i mandags (den kan godt være en anelse ustabil pga PCO), men der er ikke sket noget endnu.

Og så er det at jeg gerne vil vide hvornår man kan se om man er gravid ved at tisse på en pind? Er MEGET spændt på om den er der eller om der bare er rod i systemet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Masig

Anonym skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har prøvet længe at lave en efterfølger til den store succes, som vores første barn er.

Jeg sku' ha haft mens i mandags (den kan godt være en anelse ustabil pga PCO), men der er ikke sket noget endnu.

Og så er det at jeg gerne vil vide hvornår man kan se om man er gravid ved at tisse på en pind? Er MEGET spøndt på om den er der eller om der bare er rod i systemet...

Det kan man ikke svare på, da det er MEGET forskelligt fra kvinde til kvinde... Nogle tester positiv flere dage FØR forventet mens, mens andre går flere uger over før de får to streger på en test... jeg selv testede positiv 4 dage før forventet mens, men det er ingen garanti for at du også gør det, eller at jeg selv gør det hvis jeg bliver gravid igen en anden gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.