18+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

grøn · ært

Kruse90 skriver:

Det er altså bare sådan en fiiiin mave nu har søde

Tusinde tusinde tak!!!  Det er nu altså rart at få at vide, når jeg selv har kæmpet med at vænne mig til at den er så stor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Kruse90

grøn · ært skriver:

Tusinde tusinde tak!!!  Det er nu altså rart at få at vide, når jeg selv har kæmpet med at vænne mig til at den er så stor 

Jeg syntes den er sååå smuk søøde

Anmeld

17. december 2011

MissTas

grøn · ært skriver:

hihi, godt!  Så står min kæreste stadig alene med hans "det bliver i hvert fald en pige"-postulater ;-)

hehe du må lige komme med en update når MD er overstået, så vi kan se om vi får ret, nu når han er den eneste der påstår det blir en lille pige

Anmeld

4. januar 2012

grøn · ært

MissTas skriver:

hehe du må lige komme med en update når MD er overstået, så vi kan se om vi får ret, nu når han er den eneste der påstår det blir en lille pige

Heheh - egentlig ville vi jo slet ikke kende til kønnet.. Men altså, hende der scannede os var ikke særlig skånsom og frøs et billede hvor vi begge er reeet så sikre på at have set en tap. MEN, vi er ikke sikre på noget. Vi kiggede bare på hinanden med det samme og begyndte at grine. Det opfangede hende der scannede os så og hun skyndte sig finde en ny vinkel at fryse billede ved.. Hehe, men nu må vi se når jeg skal føde, om vi så rigtigt eller om Michael får ret. (selvom han nu er noget mere overbevist om, at det er en dreng )

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

grøn · ært skriver:

Heheh - egentlig ville vi jo slet ikke kende til kønnet.. Men altså, hende der scannede os var ikke særlig skånsom og frøs et billede hvor vi begge er reeet så sikre på at have set en tap. MEN, vi er ikke sikre på noget. Vi kiggede bare på hinanden med det samme og begyndte at grine. Det opfangede hende der scannede os så og hun skyndte sig finde en ny vinkel at fryse billede ved.. Hehe, men nu må vi se når jeg skal føde, om vi så rigtigt eller om Michael får ret. (selvom han nu er noget mere overbevist om, at det er en dreng )

hehe.. så får han nok ikke ret med at det bliver en pige smil!

så havde flertallet alligevel ret, men det er da også helt vidunderligt med en bette dreng, iiiih

håber selve scanningen gik godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.