18+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. december 2011

grøn · ært

Billederne er fra i går, men min skønne mand fik en fastansættelse i går, så vi havde "travlt" med at fejre det :-D Det er så skønt, når ens drømme kan gå i opfyldelse og nu fik han opfyldt én af sine arbejdsdrømme. Han er så sej! :-D

Men her har I billederne fra i går, 18+1. Og i dag tæller vi nu kun 12 dage til halvvejs, 6 dage til MD scanning - og selvfølgelig, nedtællingen til jul med nu kun 9 dage tilbage ;-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

MissTas

grøn · ært skriver:

Billederne er fra i går, men min skønne mand fik en fastansættelse i går, så vi havde "travlt" med at fejre det :-D Det er så skønt, når ens drømme kan gå i opfyldelse og nu fik han opfyldt én af sine arbejdsdrømme. Han er så sej! :-D

Men her har I billederne fra i går, 18+1. Og i dag tæller vi nu kun 12 dage til halvvejs, 6 dage til MD scanning - og selvfølgelig, nedtællingen til jul med nu kun 9 dage tilbage ;-D

Så fiin ligner en drenge-mave

Anmeld

15. december 2011

NNL

Hold da op en fin mavse Det sidder da bare super flot på dig!! Glæder mig til en update efter MD

Og tillykke til manden med jobbet

Anmeld

15. december 2011

grøn · ært

MissTas skriver:

Så fiin ligner en drenge-mave

hehe - ja, den er sådan spids i det og det siges jo at være en drengemave :-P Ham herhjemme er overbevist om det er en pige - alle os andre er sikker på det er en dreng. :-P

Anmeld

15. december 2011

grøn · ært

NNL skriver:

Hold da op en fin mavse Det sidder da bare super flot på dig!! Glæder mig til en update efter MD

Og tillykke til manden med jobbet

Tusinde tak! :-) Er efterhånden også selv super glad for den, selvom det er noget at vænne sig til, at rende rundt med sådan en mave ;-)

Og tak med tillykke'et - det er simpelthen så dejlig en "gave" her op til jul! Og så i den her krisetid og besparelser fra kommunen og at han kun har været udd. et år. iih, han tog bare alle andre ansøgere med storm :-D

Anmeld

15. december 2011

MissTas

grøn · ært skriver:

hehe - ja, den er sådan spids i det og det siges jo at være en drengemave :-P Ham herhjemme er overbevist om det er en pige - alle os andre er sikker på det er en dreng. :-P

hehe, bliver spændende så at se hvad det bliver jeg tror det er en dreng hvert fald

Anmeld

15. december 2011

FogL

Hvor er du fin! 

Anmeld

16. december 2011

grøn · ært

ciepige skriver:

Hvor er du fin! 

Taak! :-D

Anmeld

16. december 2011

grøn · ært

MissTas skriver:

hehe, bliver spændende så at se hvad det bliver jeg tror det er en dreng hvert fald

hihi, godt!  Så står min kæreste stadig alene med hans "det bliver i hvert fald en pige"-postulater ;-)

Anmeld

16. december 2011

Kruse90

Det er altså bare sådan en fiiiin mave nu har søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.